נבחרת הכדורסל של נווה הרצוג

ישיבת בנ"ע, נווה הרצוג, פתחה את ליגת חמ"ד בסערה

ישיבת בני עקיבא, נווה הרצוג, עלתה לגמר האזורי של ליגת הכדורסל חמ"ד ותנסה להעפיל עד הגמר הארצי ולזכות בתואר. המאמן יובל נהרי : "נמשיך להתאמן בחוזקה לקראת המשחקים הבאים. מאמין ביכולת הקבוצה"

פורסם בתאריך: 27.12.17 15:50

     

ליגת הכדורסל של חמ"ד נפתחה השנה ב- 4 אזורים במקביל: מרכז, צפון, דרום וירושלים. הליגה כוללת שחקנים מישיבות תיכוניות בכל הארץ. כל אזור חולק לבתים לפי גודל האזור ובכל בית 3/4 ישיבות ששיחקו במהלך החודש האחרון. כל קבוצה שיחקה 2 משחקים מול האחרות בבית.

בכל אזור מתקיימים משחקים בתוך הבתים כאשר קבוצה שמסיימת במקום הראשון בבית מעפילה לגמר האיזורי שלה, ומשם לחצי גמר ארצי והקבוצות המנצחות עולות למשחק הגמר של ליגת הכדורסל של החמ"ד. הקבוצות שייאבקו על ראשות האזור מתחילות להתכונן ומחכה להם חורף חם.

בבית הראשון במחוז דרום הוגרלו שלוש נבחרות: ישיבת אמי"ת עמיחי רחובות, ישיבת בנ"ע נווה הרצוג אשדוד וישיבת אמי"ת אשדוד. כבר מההגרלה, ניתן היה לראות כי המשחקים בבית זה הולכים להיות מתוחים ומעניינים שכן מכל הבית – אלופה אחת תעפיל לשלבים המתקדמים.

במחזור הראשון שהתקיים באשדוד, אמי"ת אשדוד ניצחה ביתרון קל של 7 נקודות (22:15) את ישיבת בנ"ע נווה הרצוג. במשחק השני, ישיבת בני עקיבא, נווה הרצוג, עלתה למגרש מול החבר'ה מרחובות והפגינה כישורי משחק יוצאי דופן ולאחר משחק מותח וצמוד הביסה ישיבת בנ"ע נווה הרצוג את עמיחי רחובות 34-26. את משחקי אותו מחזור סגרה אמי"ת רחובות שניצחה את אמי"ת אשדוד 40-17, ניצחון מוחץ לשחקנים מרחובות. בסיום מחזור זה כל קבוצה סיימה עם נצחון אחד והפסד אחד.

במחזור השני שהתקיים ברחובות, נבחרת נווה הרצוג גברה בפעם השנייה ברציפות על הבחורים מרחובות בתוצאה של 39-29. במשחק השני עלו למגרש הבחורים מעמיחי רחובות ואמי"ת אשדוד, שבסופו התוצאה 41-22 לטובת עמיחי רחובות.

במשחק השלישי נווה הרצוג עלו למשחק עם הפקת לקחים מהמשחק הקודם מול אמי"ת אשדוד. נווה הרצוג לא נשארו חייבים והביסו בניצחון מוחץ את אמי"ת אשדוד בתוצאה משכנעת של 44-18 שסגרה את המחזור של נווה הרצוג כאשר ידה על העליונה וממוקמת במקום הראשון בטבלה עם 7 נקודות ב 4 משחקים. "אני גאה בכל השחקנים שנתנו 100% אחוזים מעצמים בכל המשחקים וידעו להתעלות גם בדקות הקשות ביותר. נמשיך להתאמן בחוזקה לקראת המשחקים הבאים ומאמין ביכולת הקבוצה שנגיע עד הסוף", מסכם מאמן הקבוצה, יובל נהרי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר