כבוד גדול לעיר. פרופ קומרגודסקי

בוגר מקיף ה' זכה בפרס בינלאומי בפיזיקה לשנת 2018

בוגר מקיף ה' באשדוד, פרופ' זוהר קומרגודסקי ממכון וייצמן למדע ומרכז סיימונס לגיאומטריה ופיזיקה, זכה בפרס סאקלר הבינלאומי על שם ריימונד ובברלי סקלאר בפיזיקה לשנת 2018. הפרס הוענק השנה לחוקרים בתחום תורת השדות הקוונטית-התפתחויות חדשניות וישומיהן

פורסם בתאריך: 27.12.17 09:08

     

ועדת השיפוט הבינלאומית העניקה את פרס סאקלר הבינלאומי על שם ריימונד ובברלי סקלאר בפיזיקה לשנת 2018 לפרופ' קומרגודסקי, בוגר מקיף ה' באשדוד, יחד עם פרופ' פדרו ויירה ממכון פרימטר בקנדה, על עבודתם המצטיינת במיוחד בחקר תחומים לא הפרעתיים של תורת השדות הקוונטית.

הפרס מיועד לקדם מצוינות ומקוריות במחקר והוא ניתן למדענים צעירים עד גיל 40, אשר כבר בשלב מוקדם זה בקריירה שלהם, תרמו תרומה ייחודית ופורצת דרך ונמנים על הצמרת העולמית בתחום מחקרם.

הפרס מוענק לפרופ' קומרגודסקי בוגר מקיף ה', על ראייתו הרחבה, המעמיקה ויוצאת הדופן ששפכה אור על אספקטים שונים של תורת השדות הקוונטית כמו זרימות של חבורת הרנורמליזציה, דואליות ומבנה הפזות, תורות שדה קונפורמיות, תורות שדה אפקטיביות לשבירה של סופר-סימטריה ושל מיתרים ארוכים.

מנהל מקיף ה' שלומי פייער: "פרופ' קומרגודסקי מצטרף לבוגרים רבים נוספים של מקיף ה' המהווים מקור לגאווה. זכות גדולה נפלה בחלקנו להיות שותפים לסיפור הצלחה שכזה. ממש בימים אלו אנו שוקדים רבות בחשיפת התלמידים לחלומות והצלחות של אחרים, בכדי להדביק אותם בתשוקה ובאמונה האישית שבכדי להצליח, צריך קודם כל לחלום ואז ללמוד מהצלחות של אחרים, בוודאי של בוגרים מתוך המשפחה, בכדי להבין שהכל אפשרי ושהכל בידינו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר