תלמידות מדרשת אמי"ת אשדוד מעניקות תעודת הוקרה לפצוע צה"ל רפי פרץ מזכיר אגף התרבות בעיריה צילום: אמי"ת

יום ההוקרה לפצועי צה"ל במדרשת אמי"ת אשדוד

לרגל יום ההוקרה לפצועי צה"ל שחל השבוע נפגשו תלמידות מדרשת אמי"ת למדעים ואומנויות עם פצועי צה"ל והעניקו להם תעודות הוקרה והערכה

פורסם בתאריך: 4.12.17 15:35

     

תלמידות מדרשת אמי"ת ארחו שני לוחמים אשר סיפרו להן אודות הקרב בו נלחמו ונפצעו, על ההשלכות של הפציעה ועל המטרה לשמה יצאו לקרב. רפי פרץ מזכיר אגף התרבות בעיריית אשדוד ,שוחח עם תלמידות כיתה ז' על פציעתו ממטען צד בלבנון בשנת 1995. הוא נפצע באופן אנוש, ועבר תהליך שיקום ארוך, כאשר עד היום הוא איננו שומע באוזן אחת. רפי סיפר לתלמידות כי החליט לא לוותר על החיים, ולא לוותר לעצמו: הוא למד לימודים אקדמאיים, הקים משפחה והתמודד עם הקשיים הפיזיים והנפשיים של הפציעה.

תלמידות כתות ח-ט נפגשו עם יובל מימון ,סגן מנהלי של רשת אמי"ת בקהילת ירושלים, אשר נפצע  בקרב בבינת ג'בל, במלחמת לבנון ה-2, בו נהרגו רועי קליין ז"ל  ועוד 7 לוחמי גולני. יובל סיפר לתלמידות על השתלשלות הקרב  ועל הדמויות הגדולות לצדם לחם.

בשני המפגשים התלמידות היו מרותקות וסרבו לצאת להפסקה על מנת לשמוע עוד מדברי האורחים.

הדס רוקח, תלמידת כתה ז:"שמענו מהלוחמים על נסים שאירעו להם- אני חושבת שההתמודדות שלהם עם הפציעה והבחירה שלהם להמשיך בחיים היא נס בפני עצמו".

רפי פרץ מסכם את הביקור המרגש: " הופתעתי מהקשב ומהרצינות של תלמידות כה צעירות, והתרגשתי לשמוע על ההשפעה שהיתה לשיחה עליהן. אם לרגע קט גרמתי לבנות לעצור ולחשוב על אלו ששילמו בגופם ונפשם ולהעריך ולהוקיר אותם – זכיתי . ואם אפילו תובנה אחת מתהליך השיקום שלי תהיה אבן שואבת עבורם בתהליך ההתבגרות שלהם – אז יותר מזכיתי".

לפני פרידה העניקו התלמידות לשני הלוחמים תעודות הוקרה על גבורתם ועל ההקרבה שלהם למען המדינה ובטחונה.

אורית קאופמן, מנהלת בית החינוך:" המפגשים עם גיבורי מערכות ישראל היוו עבור התלמידות חוויה מעצימה , חזקה יותר מכל שיעור חינוך, בה למדו על התמודדות עם משברים ומגבלות ועל הכרת הטוב לאלו שהקריבו עבור המדינה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר