היום: שביתה ברשת תיכוני אורט

ארגון המורים מודיע כי מחר (יום שני, 27.11.17) יושבתו הלימודים בחינוך העל יסודי בכל החטיבות העליונות של רשת אורט. "הארגון שומר לעצמו את הזכות לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו ובכל היקף שיידרש, במסגרת המאבק לשיפור תנאי העסקתם של המורים בישראל בהתאם להתפתחות המו״מ, נחליט על הצעדים הבאים". נמסר מארגון המורים על-יסודיים

פורסם בתאריך: 26.11.17 16:50

     

הלימודים ב בית הספר הטכנולוגי לקציני ים אשדוד עש רוגוזין לא יתקיימו מחר, כחלק מהעיצומים שמפעילים ארגון המורים. הארגון  הודיע היום( א') כי ישבית את הלימודים בתיכונים של רשת "אורט" ברחבי הארץ. מדובר בכ-100 תיכונים. צעדי המחאה נמשכים ברקע אי ההתקדמות במשא ומתן בין ארגון המורים לאוצר באשר להסכם השכר החדש של המורים.

היום הושבתו הלימודים בתיכונים של רשת "אמי"ת". ביום שלישי שעבר השבית ארגון המורים את כלל התיכונים ברחבי הארץ. ביום רביעי לא נערכו לימודים בתיכונים בחיפה, אשדוד, עכו ואילת, ולמחרת הושבתו הלימודים בתיכונים בירושלים, תל אביב ובאר שבע.

בעשר השנים האחרונות, ארגון המורים כמעט לא השבית את מערכת החינוך. זאת השביתה הראשונה בעשור האחרון בהיקף ארצי המתקיימת במחאה על שכר המורים. השביתה הקודמת של ארגון המורים התקיימה במהלך דצמבר 2007, כאשר לפני כשנה השבית הארגון את התיכונים בישראל ליום אחד במחאה על אלימות נגד מורים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר