אילוסטרציה כיתת לימוד

היום: שביתה בתיכונים באשדוד

לאחר שארגון המורים השבית היום (ג') את הלימודים בבתי הספר התיכוניים בכל הארץ, הארגון הודיע כי הוא ממשיך במאבק וכי מחר יושבתו הלימודים בכיתות י'-י"ד בארבע ערים בלבד: חיפה, עכו, אשדוד ואילת

פורסם בתאריך: 21.11.17 19:39

     

ארגון המורים העל-יסודיים החליט להפסיק את השביתה בבתי הספר התיכונים ובמקומה לפתוח בשביתות אזוריות ביישובים שונים ברחבי הארץ. כתוצאה מכך, מחר לא יתקיימו לימודים בכיתות י-י"ד בערים הבאות: חיפה, עכו, אשדוד ואילת. בשאר הישובים בארץ הלימודים יתקיימו כרגיל ללא שביתה.

רן ארז. צילום: דוד לוי

רן ארז, יו"ר ארגון המורים אמר היום: "המו"מ שהתקיים אתמול במשרד האוצר לא הביא לתוצאות שקיווינו להן – תוספות שכר למורים לאלתר. נציגי משרד האוצר עומדים על כך שתוספות השכר תינתנה בתשלומים במשך תקופת הסכם של כ-4 שנים. למורים החדשים הם מוכנים לתת 8,000 שקל שכר התחלתי רק בספטמבר 2018 – בעוד כשנה, ואילו למורים הוותיקים הם מוכנים להקדים תשלום של כ-400 שקל בכמה חודשים, לינואר 2018, על חשבון תוספות השכר שמגיעות למורים מכוח הסכם איחוד רכיבים".

 

 

"רק בעוד כמה שנים", הוסיף ארז, "הם יהיו מוכנים להוסיף עוד למורים הוותיקים. אין כל התייחסות לתביעות שלנו בנוגע לתוספת גמולי השתלמות, גמולי הצטיינות למורים בחט"ב, שעות חינוך למורים בחט"ב, שעות תקן ליועצות בחט"ב, גמול יעוץ ליועצות בחט"ע , שכר מנהלים, שעות תפקיד לתפקידים שונים וכן שעות ניהול למנהלי בתיה"ס, על מנת שיוכלו למלא את תפקידם טוב יותר בלי שהדבר יבוא על חשבון שעות שמגיעות לתלמידים. כפי שהנכם רואים, משרד האוצר עדיין לא הפנים שתוספת שכר למורים והיענות לשאר התביעות היא הכרחית לקידום מערכת החינוך. לפיכך, אנו ממשיכים במאבק, אך כמחוות רצון טוב אנחנו משביתים מחר רק את בתיה"ס העי"ס בחטיבה עליונה בחיפה, אשדוד, עכו ואילת. בהתאם לתוצאות המו"מ שיתקיים מחר – במידה ויתקיים – נחליט על פעולותינו בעתיד".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר