מכללת סמי שמעון אשדוד. צילום: יח"צ
מכללת סמי שמעון אשדוד. צילום: יח"צ

לך תצטיין: הוכרזו שמות מקבלי פרסי הצטיינות במכללה להנדסה אשדוד

בשבוע שעבר הוכרזו במכללת SCE המכללה האקדמית להנדסה אשדוד הזוכים בפרסי כניסה לסטודנטים בעלי תנאי הכניסה הגבוהים ביותר במקצועות המתמטיקה והפיזיקה ובבחינת הכניסה הפסיכוטכנית של המכללה

פורסם בתאריך: 20.11.17 12:19

     

המכללה האקדמית להנדסה אשדוד, SCE, הכריזה בשבוע שעבר על שמות מקבלי המלגות למצטיינים במכינה משנה שעברה. הפרסים יוענקו בחודש הבא לסטודנטים שהשיגו את ההישגים הגבוהים ביותר בלימודים במכינה או בעלי הציונים הגבוהים ביותר בתעודת הבגרות. הזוכים בקמפוס אשדוד הם בן שטרית, שלומי דוד, אוחנונה רם, ופריג'י נרלה, כולם מהמחלקה להנדסת בניין במכללה.

הזוכים יקבלו מהמכללה, לאור ההצטיינות במקצועות הלימוד, מילגת לימודים לשנה הבאה במכללה על סך 5,000 ש"ח. ד"ר אבשלום דנוך, ראש מינהל אקדמי במכללה, מסר בתגובה: " כל הזוכים הוכיחו משמעת, יכולות למידה ושאיפה למצוינות וקיבלו ציונים הנושקים למאה במקצועות המתמטיקה והפיזיקה. הסטודנטים הלומדים במכינה להנדסה במכללה זוכים לליווי צמוד של טובי המרצים מתחומי ההנדסה השונים. למרות זאת, על מנת להגיע לציונים גבוהים נדרשת עבודה רבה, התמדה והשקעה. אנו גאים מאוד במצטייני המכינה שהצליחו להגיע לתוצאות מצוינות במבחני המתמטיקה והפיזיקה. אני מעריך כי אם ימשיכו באותה נחישות גם בזמן הלימודים לתואר הראשון, הם יזכו להצלחה רבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר