אילוסטרציה. צילום: משטרת-ישראל
אילוסטרציה. צילום: משטרת-ישראל

"נערים עברו עם האופניים, ירו, פגעו בו בבטן וברחו מיד"

כך אמר לפני זמן קצר מנהל ביה"ס לב שמחה, הרב שמואל גולדברג, על התקרית החמורה שהתרחשה הבוקר במקום. המורה התורן שנפגע טופל - המשטרה עצרה חשוד במעשה. הקטין (13) נתפס כשברשותו הרובה

פורסם בתאריך: 13.11.17 13:31

     

לקראת השעה 12:20 התקבל דיווח במוקד המשטרה על שלושה נערים ביגלאי 14-17 על גבי אופניים שחלפו בסמוך למורה בבית ספר ״לב שמחה״ באשדוד ועל פי הדיווח אחד מהם ירה לעברו באמצעות אקדח אוויר ואז נמלטו מהמקום. כתוצאה מכך נחבל קלות המורה בפלג גופו העליון.  מנהל בית הספר "לב שמחה", הרב שמואל גולדברג לכאן דרום: "המורה בסדר, ברוך ה'. במד"א בדקו אותו יש לו כאבי בטן, זה פגע בו בגוף, כדור כזה יכול לעשות נזק רציני במידה ויש פגיעה בפנים. המורה היה תורן בבית הספר".לגבי העומדים מאחורי האירוע סיפר המנהל: "מדובר בילדים 'שאבאבניקים' מרובע ז' ,הם ירו דרך חריצי בית הספר כשהם רכובים על אופנים ולאחר המעשה המשיכו הלאה".

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בחקירת נסיבות המקרה, בשעות הערב- נתפס חשוד במעשה, כשברשותו רובה האוויר.

ח"כ יואל רזבוזוב ('יש עתיד') אשר הגיש הצ"ח המבקשת להחמיר את הענישה על אלימות נגד עובדי חינוך והוראה, התייחס לאירוע האלימות המדובר ואמר: "לא ייתכן שתופעת האלימות כנגד מורים רק מתעצמת ומחריפה. התקיפה של המורה באשדוד היתה יכולה להימנע אם מערכת אכיפת החוק לא היתה מתייחסת לזה כאל מעשה קונדס אלא לכתקיפה בנסיבות מחמירות. אם התלמידים התוקפים היו נענשים בחומרה – אף אחד לא היה חוזר על המעשה הזה. אסור שאלו יהיו גיבורים בעייני חבריהם. זו הסיבה שהגשנו את הצעת חוק להחמרת הענישה כנגד מורים וזו הסיבה שחשוב להעביר אותה כמה שיותר מהר. אסור שנגיע ליום בו מורה יִרָצַח".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר