מעוז שוורץ ותלמידיו
מעוז שוורץ ותלמידיו

"שהחיינו וקיימנו": המג"ד האשדודי שריגש את המדינה חזר לתלמידיו בכיתה

פורסם בתאריך: 14.1.24 17:06

     

לאחר כמעט 80 ימי מילואים סא"ל (מיל.) הרב מעוז שוורץ, מג"ד גדוד 7007 של אוגדה 162 במסגרתה לחם ברצועת עזה קרוב לחודשיים, חזר לישיבת אמית יגל אשדוד בה הוא מחנך והתקבל בשירה וריקודים על ידי תלמידי וצוות הישיבה.

לאורך תקופת שירותו בעזה יצאו סרטונים רבים של הרב שוורץ כאשר הוא מקיים שם מצוות שונות או נואם נאומים מחזקים, והסרטונים הללו נהיו ויראליים וריגשו רבים מאוד.

"אני מסתכל עליכם ופתאום משחזר 50 יום של לחימה", שיתף הרב מעוז שוורץ את תלמידיו. "אני משחזר את הכדורים ששרקו ליד האוזניים, אני משחזר את המטענים שהתפוצצו ולא פגעו בנו. אני משחזר את הטילים שעפו לעברנו ופגעו ליד ולא עלינו. אני משחזר את הרגע שיצאתי מההאמר שלי ובדיוק דקה אחר כך הוא חטף RPG ונשרף כולו. אני משחזר עוד ועוד אירועים שבהם כשאני מסתכל על הפנים היפות שלכם אני מבין כמה נכון לפתוח פה בברכת 'שהחיינו' בשם מלכות.

"קודם כל תודה לבורא עולם. בראש ובראשונה. תדעו שזה שאני עומד כאן זה לא מובן מאליו. אנחנו במלחמה. זה לא הסתיים וגם לא יסתיים בקרוב, והתפקיד שלנו זה לקחת חלק. כל מי שמכיר אותי יודע שיש משפט אחד שאני מנחיל אותו לתלמידי ואני חי על פיו, משתדל יום-יום והמשפט הזה נר לרגלי: אנחנו נכנסים תחת לאלונקה ופועלים עם א-ל בתהליך הגאולה".

נאום מרגש של הרב שוורץ עם הכניסה לעזה עם חייליו:

אוהד חלילי, תלמיד הישיבה אמר לרב שוורץ במעמד כל תלמידי הישיבה: "אתה מרחוק היית בורג כל כך עצום במערכת הזאת שנקראת עם ישראל, וישיבת אמית יגל אשדוד. אתה היית זה שחזקת אותנו גם מרחוק, במילים שלך, במעשים שלך. אתה השראה כל כך עצומה בשבילנו ואני באמת אומר את זה מעמקי הלב והנשמה. מרחוק זה כל כך חיזק אותנו ואני בטוח שכמו שחזקת אותנו מרחוק, חזקת פי אלף ופי מיליון את הצוות שלך בפנים, את החיילים שלך בפנים. היית השראה גדולה עבורנו ואתה עדיין השראה גדולה עבורנו. אנחנו רק מחכים וצמאים לשאוב ממך עוד ועוד כוחות, השראה וסיפורים. שבע"ה נגדל ונהיה אולי עשירית ממך".

ישיבת אמית יגל אשדוד

ישיבת אמית יגל אשדוד

הרב שלום מלול, ראש הישיבה אמר במעמד קבלת הפנים: "זכינו שהישיבה היא חלק מגבורות עם ישראל. שיש לנו בוגרים לוחמים בעזה, ואנחנו מתפללים עליהם תמיד. זכינו שיש לנו אנשי צוות מגוייסים, ובתוכם לוחמים, שבעיניי זו הגבורה הגדולה ביותר שיש. להיות שם, בשדה הקרב במסירות נפש. הם גיבורי ישראל. יש לנו זכות שבין מגוייסי הישיבה שלנו יש את הרב מעוז שוורץ. מג"ד, שהוא מוביל את לוחמיו בגבורה ומחדיר בהם רוח אדירה של המכבים".

"שמענו את הנאומים של הרב מעוז בכניסה לקרב וביציאה מעזה, ראינו את הסרטונים, את תקיעת הדגל באחד ממוצבי החמאס, את הדלקת החנוכייה, ראינו את הרב מעוז במציאת פירי מנהרות, שסיפר על התחבולות הבלתי נגמרות של המרצחים הללו, בבתי ילדים, בבתי חולים, שבכל פינה נמצא נשק שכל מטרתו היא להשמיד ולאבד את העם היהודי", הוסיף הרב מלול. "יש לנו נציגות בגיבורי ישראל ובמובילי המערכה. הרב מעוז מוביל את חייליו. לא רק יוצא אלי קרב אלא מוביל בראש. בניגוד למפקדי האויבים הארורים שלנו שמתחבאים בבורות ובבונקרים, מפקדי עם ישראל רצים ראשונים, והם מפיחים את הרוח ללוחמים. יחד ננצח, עם ישראל חי!!!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר