מחאת הורים לחזרה לשגרה
מחאת הורים לחזרה לשגרה

"די לקפסולות": עשרות הורים הפגינו היום באשדוד ודרשו חזרה לשגרה

ההורים מוחים על המשך מתווה הקפסולות למרות שפיקוד העורף כבר הגדיר את העיר ירוקה. "הנזק הפסיכולוגי, החברתי והכלכלי שעשוי להיגרם היום לילדים וההורים, הרבה יותר מוחשי ובעייתי מאשר הסיכוי לפגיעה ישירה במוסד חינוכי", אומר אלי נכט

פורסם בתאריך: 9.1.24 20:10

     

כמה עשרות הורים הגיעו הערב לכיכר המפרשיות בעיר, זאת במחאה על המשך מתווה הקפסולות במערכת החינוך.

ההורים הגיעו להפגנה, רבים מהם עם ילדיהם כשהם נושאים שלטים שבהם נכתב "די לקפסולות", "תחזירו אותי לביה"ס", "נמאס לנו מהזום" ועוד.

כזכור, כבר חודש וחצי שאשדוד מוגדרת עיר ירוקה על פי פיקוד העורף, אך ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי אומר שהוא אינו מוכן לקחת סיכון על גבם של התלמידים מאחר ואין מיגון עבור כל התלמידים. יחד עם זאת, השבוע אמר לסרי כי הוא שוקל להחזיר את הלימודים בשבועיים הקרובים אם השקט יימשך.

מחאת הורים לחזרה לשגרה

מחאת הורים לחזרה לשגרה

אבל להורים שהגיעו היום להפגין, זה כבר נמאס. הם נשאו מגפונים בהם קראו קריאות בדרישה להחזיר את הילדים למתכונת לימודים מלאה.

גם הפוליטיקאים הגיעו להזדהות עם ההורים המוחים, "הגעתי היום לעצרת הזדהות עם עשרות הורים, במטרה להחזיר את הילדים לשגרה חינוכית", מסר המועמד לראשות העירייה, אלי נכט, "הנזק הפסיכולוגי, החברתי והכלכלי שעשוי להיגרם היום לילדים וההורים, הרבה יותר מוחשי ובעייתי מאשר הסיכוי לפגיעה ישירה במוסד חינוכי, כעת כשמטחי הטילים נדירים יותר והבתי ספר מקבלים עוד ועוד ממ"דים מדי יום".

אלי נכט משתתף במחאת ההורים לחזרה לשגרה

אלי נכט משתתף במחאת ההורים לחזרה לשגרה

חברת המועצה שרון מרק כתבה: "'המבוגר האחראי' ממשיך במתווה הקפסולות בחינוך באשדוד – ומתחזק בכך את ההיסטריה העירונית – על אף החלטת פיקוד העורף מזה שבועות לחזור לשגרה מ ל א ה. 'לקפסל' את הילדים משמעו לעצור להם את החיים ולפגוע בהתפתחות שלהם, לחשוף אותם למצבי סיכון, לפתח הפרעות התנהגות ומשם להפרעות נפשיות ובהמשך לאלימות ולפגיעה עצמית, שימוש בסמים ופגיעה מינית. כל זה בשם 'הביטחון' ו'ההגנה' על… מי? מפני מה בדיוק? ואיך יתכן שכל רשויות האזור כולל אשקלון ב"ש יבנה, גן יבנה ותכף שדרות חזרו לשגרת לימודים מלאה – ורק אשדוד טרם?".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר