המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם
המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם

צנצנת הרגשות: המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם עבור ילדים מאושפזים באסותא אשדוד

משחק ייחודי שפותח במיוחד על ידי תלמידי ומורי המרכז למחוננים מרו"ם, הוענק לילדים מאושפזים באסותא ולילדים מפוני העוטף. מנהלת בית הספר: "הילדים קיבלו אותנו בזרועות פתוחות ובחיבוק חם"

פורסם בתאריך: 26.12.23 18:41

     

תלמידי ומורי המרכז למחוננים מרו"ם באשדוד פיתחו משחק במיוחד עבור הילדים המאושפזים באסותא אשדוד וילדי משפחות המפונים, והעניקו להם אותו לפני מספר ימים במפגש מרגש.

 

 

המשחק הוא למעשה צנצנת מלאה בהפתעות שנועדה למשחק בזוג או בקבוצה, והיא מכילה מגוון כרטיסיות עם חידות ופעילויות, משימות "הידעת" ומסרים להעצמה רגשית-חברתית. משחק הפוגה זה פותח במרו"ם בימי הלחימה הארוכים, במטרה לגרות את יצר הסקרנות, לאפשר רגעים של הפוגה ורוגע, להעלות חיוך על פני הילדים ולאפשר להם לשחק, להרגיש ולהיות ילדים באשר הם.

המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם

המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם

הערך המוסף של המשחק הוא שכל שחקן יכול להיות שותף בהתפתחות המשחק באמצעות הוספת חידות או פעילות מעניינת בהתאם לעולמו האישי של השחקן. ניתן לעשות זאת באמצעות העלאת חומר אל הברקוד המצורף לערכת המשחק, הכולל הוראות לביצוע.

"נפלה בחלקנו הזכות לבקר ילדים מקסימים בבית חולים אסותא אשדוד. הצוות החינוכי בבית החולים, בניהולה של המנהלת ירדנה אלדר, קיבלו אותנו בזרועות פתוחות ובחיבוק חם", אמרה מנהלת ביה"ס הגב' גלית דבח. "הילדים המאושפזים התנסו יחד עם ההורים במשחק החוויתי "שקוף שזה מרום", פרי פיתוח שלנו המאתגר את השחקנים בחידות ומשימות, השתתפו בקישוט כלי נגינה והצטרפו לשירה משותפת לצלילי הנגינה של המורה למוזיקה המוכשרת של המרכז, יעל גנון.

המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם

המשחק שפיתחו תלמידי מרו"ם

אנו נמשיך ונעמיק שיתופי פעולה כאלה המרחיבים את הלב ומותירים חיוך, ונאחל רפואה שלמה ומהירה לכל הילדים המקסימים", סיכמה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר