תלמידי אמית באר טוביה נרתמים למאמץ המלחמתי
תלמידי אמית באר טוביה נרתמים למאמץ המלחמתי

בייביסטר, התנדבות בבתי אבות והכנת עוגיות לחיילים: תלמידי באר טוביה נרתמים למערכה 

תלמידי שכבת ט' הלומדים באמית באר טוביה החליטו להירתם למאמצי המלחמה בעורף, ומסייעים בכל הניתן למשפחות החיילים, בבתי האבות, מתנדבים לעבודות בייביסיטר, חקלאות ובנגריה. מנהלת השכבה שרון מרדכי: "רוח ההתנדבות והסיוע לקהילה הוא חלק מסט הערכים של בית הספר ואנחנו שמחים שהתלמידים מיישמים את זה הלכה למעשה"

פורסם בתאריך: 23.10.23 16:55

     

מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, הביעו תלמידי אמית באר טוביה ערבות הדדית והחלו להתנדב במספר מקומות על מנת לתת מיכולתם ולסייע במהלך הימים הקשים שעוברים על מדינת ישראל. הם מסייעים לאימהות לילדים קטנים שבעליהן גויסו למילואים, ומתנדבים לבייביסיטר, מסייעים בבתי אבות, מתנדבים בנגריות המייצרות קרשים לנעילת הממ"ד, מתנדבים בפעילות חקלאית ועוד.

 

מיד עם סיום יום הלימודים בזום, יוצאים התלמידים להתנדב במקומות שונים. בין התלמידים, אור גווילי תלמידת כיתה ט' באמית באר טוביה. אור מתנדבת לבייביסיטר לחברה של המשפחה שבעלה גויס למילואים. "אני מגיעה אליהם מתי שהם מבקשים, מסייעת, לאימא, משחקת עם הילדים ועוזרת להם בלימודים. אני עושה את זה בשמחה וכיף לי לעזור. זו התרומה שלי בימים האלו". 

תלמידי אמית באר טוביה נרתמים למאמץ המלחמתי

תלמידי אמית באר טוביה נרתמים למאמץ המלחמתי

תלמידים נוספים מתנדבים במצפה רמון ומחלקים מזון למפונים תושבי שדרות ועוטף עזה הנמצאים באזור. תלמידות ותלמידים רבים מבקשים לפנק את החיילים בעוטף עזה ובכלל, ומכינים להם עוגות ועוגיות, וכאלה שמסייעים לתושבי העוטף ולמפונים לנהל שגרת חיים סבירה עד כמה שאפשר.

"אני גאה מאוד בתלמידים שמתנדבים ועושים את הכל על מנת לשמח את החילים ואת תושבי עוטף עזה", סיפרה מנהלת השכבה שרון מרדכי. "זה מחמם את הלב לשמוע אותם שמחים לתת ולתרום,  ואני בטוחה שהם עצמם נתרמים לא פחות. רוח ההתנדבות והסיוע לקהילה הוא חלק מסט הערכים של בית הספר ואנחנו שמחים שהתלמידים מיישמים את זה הלכה למעשה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר