לסרי וקיש גוזרים את הסרט
לסרי וקיש גוזרים את הסרט

עלות של 27 מיליון ש"ח: המרכז הטכנולוגי נחנך היום באשדוד

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ושר החינוך יואב קיש קיימו היום פגישת עבודה ארוכה במהלכה חנכו את מרכז החדשנות שנבנה בעלות של 27 מיליון ש"ח, על חלק משטחו של מקיף ב' המיתולוגי

פורסם בתאריך: 26.9.23 21:18

     

ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי אירח היום את שר החינוך יואב קיש לפגישת עבודה. הפגישה התקיימה בהשתתפות מנהל מחוז דרום רם זהבי, הצוותים המקצועיים של משרד החינוך, ראש מנהל החינוך באשדוד – אריה מימון והצוותים המקצועיים של מינהל החינוך בעיריית אשדוד.

לסרי הציג בפני השר והצוותים המקצועיים את רצונו לקדם את רפורמת החינוך המעצים אשר מטרתה להפוך את ילדי אשדוד למאושרים יותר, על ידי כך שהם ימצו את מלוא הפוטנציאל שטמון בהם בין כותלי בית הספר ובתנועות הנוער והפעילויות אחה"צ. המטרה היא ליצור רצף חינוכי הכולל את בית הספר, המתנ"ס, תנועת הנוער, הסביבה החברתית והמשפחה. שר החינוך ביקש לבחון את הנושא לעומק.

כחלק מהפגישה, השניים חנכו את המרכז החדשנות שנבנה בעלות של 27 מיליון ש"ח – מתוכם 6 מיליון ש"ח במימון עיריית אשדוד, 15 מיליון ש"ח ממשרד החינוך ו-6 מיליון ש"ח ממפעל הפיס. במרכז החדש תהיינה מגמות חדשניות כמו ביוטכנולוגיה, חשמל ואנרגיה מתחדשת, סייבר ותשתיות, מגמת מכונות, חדר רובוטיקה ועוד.

מעבדה במרכז הטכנולוגי החדש

מעבדה במרכז הטכנולוגי החדש

מעבדת מחשבים במרכז הטכנולוגי החדש

מעבדת מחשבים במרכז הטכנולוגי החדש

השר קיש ורובוט

השר קיש ורובוט

לסרי סיכם ואמר: "שמחתי לארח את שר החינוך יואב קיש וצוותו לפגישת עבודה מוצלחת. נמשיך להשקיע בחינוך ילדינו, השקעה בחינוך היא השקעה בעתיד העיר אשדוד. נמשיך להצעיד קדימה את אשדוד, גם בחינוך".

שר החינוך יואב קיש אמר: "רוצה להודות לחברי ראש העיר יחיאל לסרי על ביקור מרשים בו חנכו מרכז חדשנות ייחודי וטכנולוגי שימשוך אליו נערות ונערים רבים מהעיר אשדוד ומהאזור כולו. אני רואה חשיבות רבה בעולם החדשנות, בהטמעתו במערכת החינוך וביתרונותיו הרבים בעולם המודרני. משרד החינוך בראשותי ימשיך להשקיע רבות בחינוך בעיר אשדוד בכלל ובאפיק החדשנות בפרט".

חונכים את המרכז הטכנולוגי החדש

חונכים את המרכז הטכנולוגי החדש

לסרי וקיש קובעים מזוזה

לסרי וקיש קובעים מזוזה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר