חצר משחקים בגן ילדים. צילום ארכיון: דוברות עיריית אשדוד
חצר משחקים בגן ילדים. צילום ארכיון: דוברות עיריית אשדוד

לסרי נפגש עם הורי הגנים שצפויים להיסגר והתחייב: גן עם 19 ילדים לא ייסגר

התנאי הזה ימנע כבר עכשיו סגירה של כמה מהגנים שהיו עתידים להיסגר ועם קצת דחיפה גם שאר הגנים לא ייסגרו. "לסרי נכנע ללחץ של ההורים ולמאבקים שניהלנו", הגיב סגן רה"ע אלי נכט

פורסם בתאריך: 5.7.23 16:30

     

סערת גני הילדים העתידים להיסגר לא שוככת, ולקראת ישיבת המועצה הערב, אליה היו צפויים להגיע הורים רבים – התקיימה ישיבה של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי עם נציגות הורים מהגנים שלגביהם יש היתכנות לסגירה עקב מיעוט נרשמים.

הנציגות שהשתתפה בישיבה היא: גן רעים – שני ביטון וקארינה, גן שני – יטה סמרנו ואנה שולמן, גן שחף – אירינה מולדובסקי, גן טופז – הדר אאלוב.

לסרי הודיע להורים כי על סמך התרשמותו משביעות הרצון הגבוהה מאיכות הצוות החינוכי, שהובעה על ידם הן יכנסו להליך מואץ של רישום הורים מגנים אחרים שירצו לעבור.

ד"ר יחיאל לסרי

ד"ר יחיאל לסרי

על פי ההסכמות, כל גן מ-6 הגנים המועמדים לסגירה, (שביט, רעים, שני, שחף, שזיף וטופז) שיעמוד במכסה של 19 ילדים, יפתח גם אם המשמעות שמספר הילדים בגנים אחרים ברובע, יפחת מהתקן המלא של משרד החינוך.
המועד הקובע לקבלת החלטה סופית הינו ה-19 ביולי.

נכט: למה לא לרווח את הגנים?

"ניצחנו במאבק על מניעת סגירת גני הילדים! אבל יש עוד עבודה לפנינו!", אמר סגן רה"ע אלי נכט, "לסרי נכנע ללחץ של ההורים ולמאבקים שניהלנו, והסכים להשאיר את הגנים פתוחים בתנאי שיהיה רישום של 19 ילדים לפחות (בניגוד לדרישה ההתחלתית של 35 תלמידים). מהפגישה שהתקיימה היום עם ועדי ההורים בשעה 14:00 עם ראש העיר, הוסכם כי גן טופז, גן שחף וגן רעים יישארו פתוחים, היות ויש להם רישום של 19 ילדים, ואילו גן שני נמצא בסכנת סגירה, היות ורשומים אליו רק 17 ילדים".

נכט עם הורי גן שני

נכט עם הורי גן שני

נכט סבור שזו טעות להעניק חשיבות גבוהה למספר התלמידים "באופן כה דווקני, במיוחד שבאזור י"ב, איפה שנמצא גן שני, כל יתר הגנים מפוצצים בתלמידים: גן אתרוג 35 ילדים, גן בוסתן 35 ילדים, גם ארז 33 ילדים. אז למה לא לרווח את הילדים בעוד גן ולהוריד את כמות הילדים בכל כיתה. מדובר בחוסר רגישות טוטאלי. אני שמח שניצחנו במאבק, אבל לא במלחמה. אנחנו נעמוד על שלנו כי גם גן שני ייפתח וגם אני רוצה להבין לאן נעלמו עוד שני גני ילדים שאמורים להיסגר. אף אחד לא מדבר עליהם, אלא רק על 4 מתוך 6. מדוע אחרי כל הפניות שלי לראש מנהל החינוך אריה מימון ולמנכל העירייה אילן בן עדי, הם מתעקשים לא לחשוף את הנתונים בפני הנהלת העיר, חברי המועצה וציבור ההורים. כך מתנהגים במשטרים חשוכים ולא עירייה שאין לה מה להסתיר", אומר נכט.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר