לחמני ואופיר לסרי יחד עם הורי גן רעים
לחמני ואופיר לסרי יחד עם הורי גן רעים

סגירת הגנים באשדוד: העירייה תפתח את הרישום של הגנים לרובעים סמוכים

בעירייה החליטו על פתרון לבעיית סגירת הגנים ברובעים המזדקנים - רובעים סמוכיום יוכלו להירשם וליהנות מכיתות גן עם מעט תלמידים. "לצערי אצלנו בעירייה מבינים רק הפגנת כח", מסר סגן רה"ע אלי נכט

פורסם בתאריך: 26.6.23 09:33

     

בשבועיים האחרונים סערה העיר בעקבות הודעות שקיבלו הורים לתלמידים בגנים שונים כי הם מועמדים לסגירה.

ביום שישי אף התקיימה מחאה של הורי גם רעים, בה השתתפו גם חבר המועצה אלי לחמני יחד עם חברי סיעתו וכן סגן רה"ע אלי נכט.

לאור זאת התקיימה אמש ישיבה מיוחדת בה השתתפו ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי וצוות מינהל החינוך עם מר מאיר פור יו"ר ועד ההורים ונציגות ועד הורים עירוני.

לאחר בדיקת הנתונים עולה כי מדובר ב-6 גנים במספר רובעים בעיר וזה פועל יוצא של התבגרות האוכלוסייה ברובעים אלו, ביחס לגודלה של העיר מדובר במספר נמוך יחסית. לשם השוואה בשנה קודמת נסגרו 12 גנים. במקביל העירייה נערכת לפתיחת 3 גנים בשנה הבאה לילדי חינוך מיוחד.

לאחר בחינת הנתונים אל מול הנחיות משרד החינוך, הנחה לסרי את גורמי מינהל החינוך לבצע בשיתוף ועד ההורים מאמץ מרוכז לאיתור ילדים מרובעים גובלים ולהציע להורים שלהם להעביר את הרישום לגנים שברשימת המועמדים לסגירה, ובכך לאפשר לילדיהם ללמוד בגן שמספר תלמידיו חוצה את הרף לתקן אך עדיין נמוך משמעותית מגן בשיבוץ מלא שזה נושא שלחלק מההורים יכול להוות יתרון חינוכי.

החלטה סופית והודעות להורים ימסרו בתום הבדיקה באמצע יולי.

"העירייה וועד ההורים רואים עין בעין את חשיבות השירות להורי ילדי הגנים ועושים יחדיו את כל הנדרש לצמצם את מספר הגנים שיש לגביהם איום סגירה", נמסר מהעירייה.

נכט וההורים ליד הגן

נכט וההורים ליד הגן רעים

"הלחץ מתחיל לעשות את שלו", מסר סגן רה"ע אלי נכט, "לצערי אצלנו בעירייה מבינים רק הפגנת כח. אני שמח שהצלחנו להקים קול זעקה, אני שמח שלא וויתרנו. אני משוכנע שהרישום לגנים יהיה מספק גם מתוך הרובעים ושלא יספרו לנו בדיות. כך או אחרת, המטרה היא אי סגירת הגנים ואותה חייבים להשיג".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר