תמיכה ציבורית, אזולאי. צילום: אורי קריספין
אריה אזולאי. צילום: אורי קריספין

אריה אזולאי: "ראש העיר לא התערב באי מתן התרומה לקבוצת הרובוטיקה"

פורסם בתאריך: 20.6.23 00:37

     

קבוצת הרובוטיקה העירונית אמורה הגישה בקשה לקבלת תרומה מקרן אשדוד, הקרן שבאמצעותה ניתן לתרום תרומות לפרויקטים עירוניים זאת מאחר והעירייה עצמה אינה יכולה לקבל תרומות.

חברי הקבוצה עצמה אספו כספים וביקשו כאמור תרומה, בכדי להשלים את הכסף החסר לצורך קיום תחרות רובוטיקה. אלא שלמרות הבקשה התרומה בוששה מלהגיע והדבר פגע בסיכויים לארגן את התחרות.

עו"ד שמואל מישוק טען בפוסט שפירסם כי מדובר בנקמה אישית, "מאור מישוק ואביאל אבו, כאב לי לשמוע שבגלל עניין אישי שיש בהנהגת העיר, ניתנה הנחייה במשרדי העירייה שלא לתקצב את קבוצת הרובוטיקה העירונית שבה פעלתם בכדי להשריש את ההצלחה הארצית והעולמית שהובלתם בקרב תלמידי העיר. כאב לי לשמוע שהנהגת העירייה הכשילה העברת תקציב לקבוצה והכל מתוך נקמה אישית שאתם בכלל לא צד לה. אני מאמין בכם, אני יודע שתגיעו רחוק ואני יודע שתצליחו בזכות מי שאתם ומה שאתם והמסר הכי גדול שלי אליכם הוא בְּמָקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים, הִשְׁתַּדֵּל לִהְיוֹת אִישׁ. אני אוהב אותכם".

תחרות הרובוטיקה באשדוד. צילום: מנהל חינוך עיריית אשדוד

תחרות רובוטיקה באשדוד. צילום: מנהל חינוך עיריית אשדוד

מי שמהיר להגיב לעניין הזה הוא יו"ר קרן אשדוד, אריה אזולאי, "לאור פניות התקשורת לעניין תרומה לנבחרת הרובוטיקה אני מבקש להבהיר באופן חד משמעי כי לעיריה או מי מטעמה לא היה שום קשר לאי קבלת התרומה. בהתאם לנוהל משרד הפנים אסור לראש העיר להיות מעורב בקבלת תרומות לעיר והוא מקפיד על כך באופן מלא", הבהיר אזולאי בפתצח דבריו.

הוא ציין עוד כי הסיבה שלא העוברה תרומה לקבוצה היא פרוצדורלית, "לעצם העניין, ככל הנראה נוצר קשר ישיר עם מנהלת הקרן לקבלת תרומה, נהלי הקרן שאנו עובדים לפיהם למעלה מ-35 שנים מחייבים הליך סדור דרך הנהלת הקרן הבוחנת כל תרומה לגופה ולכן בלוח הזמנים שהוכתב, הבקשה לא הועלתה לדיון כלל וכלל ולכן לא נמסרה תשובה מטעם הקרן. אין מניעה כמובן אם רוצים בכך, שהתרומה תעבור ישירות".

האו סיכם את דבריו בכך שציין כי רה"ע בירך את הקבוצה, "ראיתי שבעקבות זכיית הקבוצה בתחרות ארצית ראש העיר בירך אותם בברכה חמה ואף קידם את קיום התחרות הארצית באשדוד, תחרות שהתקיימה בפברואר השנה בנוכחות ראש העיר ובארגון וסיוע של העירייה כך שנסיון לקשור את ראש העיר או העירייה לנושא, פשוט לא נכון וחוטא לאמת באופן מוחלט".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר