ההפגנה היום ברחבת העירייה
ההפגנה היום ברחבת העירייה

"רן ארז, נפלת על הדור הלא נכון": עשרות תלמידים הפגינו היום ברחבת העירייה

התלמידים מוחים על כך שבוטלו להם פעילויות וטיולים כמו "מסע ישראלי" וזאת בשל עיצומי ארגון המורים

פורסם בתאריך: 22.3.23 19:03

עדכון אחרון: 22.3.23 22:59

     

בעוד העיצומים של ארגון המורים נמשכים, כאשר את המחיר משלמים התלמידים, הם החליטו שלא לשתוק ולהגיב.

היום בצהריים, התאספו כמה עשרות תלמידים, יחד עם מועצת הנוער העירונית וקראו להפסיק את הפגיעה בהם. הם נשאו שלטים עליהם נכתב בין היתר "רן ארז, נפלת על הדור הלא נכון" וכן "מפסיקים לשתוק".

הם מדגישים כי אין להם דבר נגד מאבק המורים והם חושבים שצריך לשפר את שכרם, אך הם לא מסכימים לכך שהם אלו שישלמו את המחיר.

ההפגנה היום ברחבת העירייה

ההפגנה היום ברחבת העירייה

"באנו לפה למחות, להפגין ולצעוק ביחד, תלמידים, תלמידות, מועצות בית ספריות, מועצת נוער עירוני", הם קראו, "כולנו יחד זועקים את הכאב שלנו, מה שאנחנו רוצים, מה שאנחנו צריכים ואנחנו לא נפסיק עד נקבל מה שמגיע לנו. עד שיחזירו לנו את הטיולים השנתיים ומסע ישראלי ויפסיקו לפגוע בלימודים של כולנו. אין טיולים אין לימודים".

חברת המועצה הלן גלבר שהגיעה למקום, אמרה: "הגעתי לכאן לתמוך בתלמידים. אין ספק שזה מאבק צודק, לא יתכן שמבטלים להם את טיולים שהם עמלו לקראתם כל כך הרבה, הם עשו הכנה לקראת מסע ישראלי, הם טוענים שכבר ביטלו להם המון פעיליות בגלל הקורונה. זה מאבק צודק מאוד. גם המאבק של המורים לשכר הוגן צודק אבל הוא לא יכול לבוא על חשבון התלמידים".

ההפגנה היום ברחבת העירייה

הלן גלבר והתלמידים בהפגנה היום ברחבת העירייה

גם המשנה לראש העירייה, יניב קקון הגיע להפגנה להביע תמיכה בתלמידים, "גאה בבני ובנות הנוער שלנו", מסר קקון, "מועצת התלמידים והנוער אשדוד משמיעים את קולם באופן ברור בדרישתם לצאת לפעילות ערכית בכל רחבי הארץ לצד שנות לימוד מאומצות, זה לא פחות חשוב מציונים. יחד עם המורים שמלווים אותם שנים וחברי הילדות שלהם, הם אומרים כן לעיצומי המורים, אבל יחד, באופן שרואה גם אותם".

עוד הוסיף: "לא. הם לא מוחים או פעילים רק כשמדובר ב'טיולים'. אלו אותם בני הנוער שבמשך תקופת הקורונה פעלו בכל העיר בכדי לדאוג למשפחות ולקשישים בחלוקת מזון ותרופות. אלו אותם בני נוער שיצאו למחות כאשר המדינה רצתה לקצץ בתקציבי הנוער. אלו אותם בני הנוער שמתנדבים במד"א, פעילים בתנועות וארגוני הנוער, אותם בני הנוער שמתגייסים בעוד רגע לצה"ל להגן על כולנו.

"לאורך כל חיי וביתר שאת בארבע שנים האחרונות אני נמצא איתם בשטח יום יום, מכיר אותם מקרוב. הם מוחים על מה שמגיע להם בזכות ולא בחסד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר