קבלת פנים באמית י', לנהוראי שהחלים מסרטן
קבלת פנים באמית י', לנהוראי שהחלים מסרטן

"היום הכי שמח עבורי": כך קיבלו את פניו של התלמיד שהחלים מסרטן

נהוראי זאנו תלמיד כיתה ט' מבה"ס אמית י' אשדוד זכה לקבלת פנים מרגשת מתלמידי כיתתו לאחר היעדרות של עשרה חודשים בשל מחלת הסרטן. נהוראי: "לא האמנתי שזו קבלת הפנים שתחכה לי"

פורסם בתאריך: 11.1.23 22:09

     

לאחר עשרה חודשי היעדרות בהם נלחם במחלת הסרטן, נהוראי זאנו, תלמיד כיתה ט', חזר לבית הספר אמית י' אשדוד וזכה לקבלת פנים מרגשת.

מאז גילו אצלו את המחלה, ליווה צוות בית הספר את נהוראי לאורך כל התקופה, עטף אותו ככל האפשר ודאג לשלומו. בעקבות הטיפולים, המורים והחברים ביקרו אותו בבית החולים וגם קנו לו מתנות. היועצת ליוותה את התהליך בשיחות עידוד וחיזוק והחברים שמרו על קשר ודאגו לו מרחוק.

מאז סיים את הטיפולים, נהוראי חיכה מאוד לחזור לשגרה. בבית הספר התאימו לו מערכת מיוחדת, לצד מורים שהתנדבו לתת לו תגבורים על מנת לצמצם את הפערים הלימודיים. השבוע, עם חזרתו, קיבלו אותו תלמידי השכבה והצוות בשמחה וצהלה.

קבלת פנים באמית י', לנהוראי שהחלים מסרטן

קבלת פנים באמית י', לנהוראי שהחלים מסרטן

"חששתי מאוד לחזור אבל זה היה היום הכי שמח עבורי", אמר נהוראי. "לא האמנתי שזו קבלת הפנים שתחכה לי. אני מודה לכולם ומעריך מאוד".

ירון כרמי, מנהל בית החינוך: "אנחנו מתרגשים ומודים לאל על החלמתו ועל חזרתו של נהוראי לבית הספר. מדהים לראות את השמחה, ההתרגשות וההתגייסות של כלל התלמידים והמורים לקראת חזרתו של נהוראי".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר