מורים מגן יבנה זכו באות 'מורים מצטיינים'
מורים מגן יבנה זכו באות 'מורים מצטיינים'

עושים חיל: תלמידי ומורי מגמת תקשורת בגן יבנה זוכים בפרסים

תלמידי מגמת תקשורת של בית הספר אורט ע"ש יצחק רבין, ומוריהם, זכו בפרסים ובאותות הצטיינות על הישגיהם המרשימים. מנהלת בית הספר, דלית כהן: "עושי חיל בתחום הקולנוע והתסריטאות"

פורסם בתאריך: 13.12.22 20:29

     

תלמידי ומורי בית הספר אורט ע"ש יצחק רבין בגן יבנה זכו לפרסים ואותות הצטיינות על הישגיהם במגמת תקשורת. שני סרטים שהופקו במסגרת המגמה זכו במקום השני, ומורי המגמה זכו בפרס מורים מצטיינים.

הזכייה הראשונה הייתה בפסטיבל קולנוע דרום שנערך לאחרונה. מתוך 60 סרטים נבחרו 8, בהם סרטם של תלמידי אורט רבין: "לא מדברים על זה", שיצרו התלמידים הדר, רוני ואלעד, וזכו במקום השני והמכובד. הסרט מספר את סיפורה של בחורה שעברה אונס מחריד, אך במקום להפוך לקורבן, הצליחה להרים את עצמה בתעצומות נפש ולהקים סטודיו למשחק.

זכיית מורים מצטיינים מגן יבנה

זכיית מורים מצטיינים מגן יבנה

עוד לא שקטו החגיגות על זכיית הסרט ומנהלת בית הספר, דלית כהן, התבשרה שתלמידי המגמה זכו בפרס נוסף, המקום השני והמכובד בתחרות 'היצירה הצעירה' שנערכה בנופי הבשור. הפעם עם הסרט: "שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה". סיפור המספר את סיפורו של  גיבור הסרט והיוצר – אוריאל, העובר תהליך של זהות אישית ומינית. הסרט גרף מחמאות רבות ועורר עניין רב בפסטיבל.

אך בזאת לא מסתיימות החגיגות. במעמד ההכרזה על הזוכים, קיבלו שני מורי המגמה – עמירם רומם וקיוית (רבקה) דגורקר פרס 'מורים מצטיינים', על הובלת המגמה להישגים מרשימים, תוך הפגנת יצירתיות מיוחדת, ועל הצלחתם בכל שנה ושנה ליצור עם תלמידיהם סרטים איכותיים, הזוכים בפרסים בתחרויות שונות.

"מגמת התקשורת בבית ספרינו זכתה לשבחים רבים" אמרה מנהלת בית הספר, דלית כהן. "אני מברכת את כל התלמידים המוכשרים על הזכייה המכובדת ואת המורים המצטיינים עמירם רומם וקיוית דגרוקר שמעמידים דורות של תלמידים מוכשרים ועושי חיל בתחום הקולנוע והתסריטאות. אתם מנחילים הרבה כבוד וגאווה לבית ספרנו בעבודה היצירתית והערכית שלכם".

תעודת זכייה בפסטיבל קולנוע דרום

תעודת זכייה בפסטיבל קולנוע דרום


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר