כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג
כיתה ריקה. צילום: אילן אסייג

מחר זה חוזר: שביתה מלאה במערכת החינוך – לא יתקיימו כלל לימודים

פורסם בתאריך: 27.6.22 19:02

     

הסתדרות המורים בראשות יפה בן דוד הודיעה כי מחר (28.6.22) לא יתקיימו הלימודים בכל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ – גני ילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים. למעט במוסדות החינוך המיוחד – שבהם הלימודים יתקיימו כסדרם.

בהודעה של הסתדרות המורים נכתב כי "הסתדרות המורים חוזרת לנקוט בצעדים ארגוניים חריפים לאחר שפקידי האוצר הודיעו כי לא יוכלו לתת הצעה גבוהה יותר מ-8,600 לעובד הוראה מתחיל וכמה מאות שקלים לעובד הוראה ותיק".

הישיבה, שהתקיימה הבוקר במשרדי הסתדרות המורים, בהשתתפות מנכ"לית משרד החינוך דלית שטאובר, הממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן ומזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, הסתיימה ללא תוצאות, כשהאוצר מתבצר בעמדתו להעלות את שכר עובדי ההוראה רק במעט. בהסתדרות המורים סירבו בתוקף להצעה שאין בה שום בשורה אמיתית לעובדי ההוראה ואין ביכולתה להציל את מערכת החינוך מהמצב הקשה בו היא נמצאת.

יפה בן דוד. צילום: פבל

יפה בן דוד. צילום: פבל

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר וההצעה היחידה שהם שמו היא פשוט לעג לרש. לפקידים שם לא אכפת מכלום. לא מחינוך, לא מהתלמידים ולא מההורים. אנחנו חוזרים ומזהירים שלמרות נסיונות רבים שלנו ומחוות של רצון טוב כגון הפסקת העיצומים, האוצר מתעקש לא לפתור את המשבר ומוביל את ישראל לכאוס גם בשנת הלימודים הבאה.

אני קוראת שוב לראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, ולשר האוצר, אביגדור ליברמן, להתערב אישית במו״מ ולדאוג שפקידי האוצר יחליפו דיסקט ויראו את טובת מערכת החינוך והמדינה לנגד עיניהם״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר