הלן גלבר. צילום: פבל
הלן גלבר. צילום: פבל

הלן גלבר קוראת לעצור את חלוקת ביה"ס יד שבתאי באשדוד

לאור הכוונה של העירייה לחלק את בית הספר ממ"ד יד שבתאי, רגע אחרי ההכרזה שלו כבי"ס לאמנויות, קוראת חברת המועצה הלן גלבר למנוע זאת ולאפשר לבית הספר לצמוח ולהצליח

פורסם בתאריך: 16.3.22 19:30

     

לפני מספר ימים פרסמנו אודות הכוונה של העירייה להעברי חצי מבית הספר ממ"ד יד שבתאי לידי החינוך החרדי.

העירייה מבצעת את המהלך הזה זמן קצר לאחר שהכריזה בחגיגיות כי יד שבתאי יהפוך לבית ספר לאמנויות.

במכתב שכתבה חברת המועצה הלן גלבר לראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי, היא כותבת כי בעקבות ההכרזה של העירייה, "הורים רבים, מרחבי העיר, מיהרו לרשום ילדיהם על מנת שילמדו ויתמקצעו בתחום האומנויות השונים ויפתחו את החוזקות של הילדים, כפי שהובטח ע"י העירייה, נכון להיום נרשמה צמיחה של כיתה נוספת בבית ספר והיד עוד נטויה".

עוד הוסיפה כי "קיימת חשיבות רבה לפתיחת בתי ספר ייחודיים, המהווים חינוך ציבורי איכותי המאפשר בחירה התואמת ועונה על צרכי הילדים ועל השקפת העולם של ההורים. חינוך ציבורי מצוין נותן במה גם לכישוריהם הייחודיים של התלמידים ומאפשר להם ולמוריהם להביא את עצמם לביטוי מיטבי. במיוחד בעת הזו, בה קיימת חשיבות לאוטונומיה ומימוש עצמי שבסופו יובילו למצוינות".

בית ספר יד שבתאי. צילום: עיריית אשדוד

בית ספר יד שבתאי. צילום: עיריית אשדוד

היא כתבה לרה"ע כי היא מבקשת לקבל את התייחסותו והתערבותו "לאפשר לבית ספר יד שבתאי להמשיך לגדול, לצמוח ולקדם מצוינות בתחום האומנות, בדיוק כפי שבית ספר שז"ר (בי"ס ממלכתי) מאפשר זאת לתלמידים ולהורים ובאופן מוצלח. פיצול ביה"ס לטובת המגזר החרדי יגרום להתנגדויות של ההורים ויחסום פיתוח וצמיחת ביה"ס בעתיד. במידה וקיים צורך במבנה לטובת המגזר החרדי, יש למצוא מענה לא ע"ח ביה"ס שהוכר כבי"ס על-אזורי ממלכתי דתי לאמנויות. אבקש לעלות את הנושא לסדר יום המועצה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר