בהצלחה. צילום: דוברות המועצה

אני נשבע: 60 תלמידים חדשים במסלול שוחרי חיל האוויר

60 תלמידי כיתה ט' ו-י' הושבעו כשוחרים חדשים במסגרת מסלול לימודים מיוחד שמקיים חיל האוויר בתיכון אורט ע"ש נעמי שמר בגן יבנה

פורסם בתאריך: 17.10.17 11:55

     

בטקס חגיגי שנבנה כאירוע צבאי לכל דבר ועניין,  השתתפו קצין הדרכה ראשי בבח"א 21, סגן אלוף אייל סבג, מפקד גף אוהד בכנף 4, רב סרן אסף לוי, ראש מועצת גן יבנה דרור אהרון, מנכ"ל המועצה אילן סויסה ומנהלות ביה"ס פנינה גלס  ורינה ניצן, מורים ובני משפחה נרגשים.

הטקס התקיים בהובלת מפקדת השלוחה סמל ראשון רותם טופחי וכלל הצעדה של השוחרים מלווים במפקדי הכיתות סמל שמואל מינס ורב"ט בר דוידוב. השוחרים עמדו במסדר כבוד לאורך כל הטקס והתרגשו, כאשר הנואמים בירכו אותם  על כניסתם למסלול החדש- מסלול שוחרות של חיל האוויר.

לאחר הופעת חברי להקת בית הספר עלה השוחר מרדכי דבח, בוגר בכיתה י'א, והקריא את שבועת השוחר.  כחלק מהשבועה התחייבו השוחרים "לקבל על עצמם את חוקי המסלול ולנהוג לאור ערכי החיל המאופיינים במקצוענות, דייקנות, מסירות ויושר. השוחרים קיבלו על עצמם למלא בכבוד את תפקידיהם וליישם בבוא העת את כישוריהם לטובת החיל והמדינה."

במהלך הטקס נחשפו כותפות השוחרים וחולקו ספרי תנ"ך ע"י ראש המועצה, קצין הדרכה ראשי, נציג הבסיס המאמץ, מנהלות בית הספר,  ומחנכי הכיתות. בסיום הטקס מדריכת השוחרים החיילת בר דוידוב, קיבלה דרגת רב"ט, שהוענקה לה ע"י קצין הדרכה ראשי ועל ידי אמה.

לאחר שירת ההמנון צעדו השוחרים צעידת יציאה, בספירה לאחור ולאור ניצוצות זיקוקים נזרקו כומתות השוחרים באוויר. התרגשות רבה אחזה בקהל ובני המשפחות מיהרו לחבק את ילדיהם- השוחרים החדשים שלנו.

ראש המועצה דרור אהרון סיכם את המעמד: "אנו גאים ונרגשים לראות כמות כה גדולה של תלמידים מצטרפת למסלול איכותי אך תובעני במיוחד. בחירה במסלול בשלב זה של חייהם תסלול את דרכם במסגרת חוד החנית של צבא ההגנה לישראל, ובמסגרת עתידם כאזרחים בוגרים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר