יחיאל לסרי ואורי זרביב. צילום: מייק אדרי
יחיאל לסרי ואורי זרביב. צילום: מייק אדרי

חילופי שלטון גם בעיריית אשדוד: מי כיהן אתמול כראש עיריית אשדוד?

מועצת התלמידים והנוער אשדוד חגגה את יום חילופי שלטון 2021 וממשיכה את המסורת גם השנה עם עשרות נציגים שהחליפו את ההנהגה הבכירה של העיר ליום אחד. את ראש העירייה החליף יו"ר מועצת התלמידים, אורי זרביב

פורסם בתאריך: 16.6.21 15:55

     

לא רק בממשלת ישראל התקיימו חילופי שלטון אלא גם בעיריית אשדוד, אבל רק ליום אחד. במסגרת יום חילופי השלטון שהתקיים אתמול, נציגי מועצת התלמידים והנוער התלוו לבעלי תפקידים בעמדות מפתח משמעותיות כמו ראש העירייה, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער, מנכ"ל העירייה, מנכ"ל החברה העירונית וראש תחום הנוער. הם השתתפו בפגישות ובאירועים שונים והשמיעו את "קול הנוער" בפני מקבלי ההחלטות.

היום המשמעותי הושק בטקס פתיחה חגיגי שנערך באולם מועצת העיר, במהלכו הועבר מפתח "הנהגת העיר" מראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ליו"ר מועצת הנוער, אורי זרביב, תלמיד כיתה י"ב בישיבת אמית.

"אתם גאווה גדולה לעיר, כל אחד ואחת מכם", אמר להם ד"ר לסרי, "אנחנו יכולים להיות שקטים ובטוחים לגבי הנהגת העיר בעתיד. אתם עם מודעות מאוד גבוהה לשליחות הציבורית, למחויבות לתושבים, להבנה מהי מנהיגות ומהי האחריות שמוטלת על המנהיגות".

זרביב אמר: "אני שמח מאוד על הזכות הכפולה שנפלה בחלקי. בראש ובראשונה, על הזכות לעמוד כאן ולדבר בשם הנוער. ובנוסף, גם על הזכות להיחשף לגודל ועוצמת התפקיד של ראש עיר".

בני הנוער השתתפו בישיבות. צילום: מייק אדרי

בני הנוער השתתפו בישיבות. צילום: מייק אדרי

אבל מי שחושב שמדובר רק באקט סמלי – טועה, כי ביום אחד בלבד הם הצליחו לרשום הישגים לטובת הנוער. בין ההישגים המשמעותיים שנרשמו ביום זה נמנים בין היתר תכנון אירועי הקיץ לנוער והתקדמות בעניין תעסוקת הצעירים במהלך חופשת הקיץ.

יניב קקון המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער: "אם אתה רוצה לדעת מה טוב לבני הנוער שלנו, צריך פשוט להקשיב להם – יש לנו נוער מצוין ומגיע לו את הטוב ביותר. מועצת הנוער של אשדוד, הראתה היום יכולות מנהיגות, יוזמה והשפעה. גאה בכן ובכם, מאוד. מבקש להודות לצוות תחום הנוער ולכל בעלי התפקידים ביום חילופי השלטון על הקשבה ותרומה משמעותית. יחד עם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, אנחנו ממשיכים את מהפכת הנוער באשדוד".

יניב קקון ובני הנוער. צילום: מזל שאלתיאל

יניב קקון ובני הנוער. צילום: מזל שאלתיאל

יועצת ראש העירייה לקידום מעמד האישה, אהובי יצחק עמרם, שיתפה פעולה עם בני הנוער בישיבות, "בני הנוער התיישבו על כיסאותינו, ניהלו את הישיבות במקומנו, הצטרפו אלינו לפגישות עבודה, גילו מעורבות והתנסו בעשייה העירונית הענפה", כתבה עמרם, "כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה שמחתי לראות את בני הנוער, דור העתיד, ביניהם מספר גדול של תלמידות, מגלים עניין רב אכפתיות ומעורבות בתפקידים שלקחו על עצמם העוסקים בחיים של התושבים".

אהובה יצחק עמרם ואחת התלמידות באולם מועצת העיר

אהובה יצחק עמרם ואחת התלמידות באולם מועצת העיר

מועצת התלמידים והנוער העירונית הינה הגוף הרשמי המייצג את כלל בני ובנות הנוער בעיר ובאים בה לידי ביטוי שלל גווני הנוער, רצונותיו צרכיו. פעילות המועצה פותחת עבור העיר נתיב עבודה מסודר ומאורגן מול הגוף המהווה למעשה מועצת עיר צעירה.

בני הנוער בעיריית אשדוד. צילום: מייק אדרי

בני הנוער בעיריית אשדוד. צילום: מייק אדרי

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר