הגננות המובילות לצד חבילות השי לחג. צילום עיריית אשדוד

אור גדול של אהבה

פורסם בתאריך: 8.12.20 11:22

     

מספר גננות מובילות באשדוד העלו יוזמה מקורית ומגרשת לכבוד חג החנוכה וארגנו לקשישים בודדים ולאנשים בסיכון בעיר, שי חגיגי הכולל חנוכיה, נרות וסופגניה. המארז המיוחד יימסר לקשישים בביתם על ידי צוות מתנדבים של המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות.

חג החנוכה הוא מהחגים האהובים על ילדי הגנים, אבל לא רק. גם גננות אוהבות את חג החנוכה ובמיוחד הגננות , וזו אולי הסיבה ליוזמה המקורית שלהן, כשהן בחרו להעניק תשורה אישית לציבור הקשישים ולאנשים בסיכון. את הרעיון הגו הגננות: מירי אסולין נורית בן שטרית, מירי אלובירה ושרון שאולי, תחת פיקוחה של קטי עמירה, אשר גייסו וארזו את התשורות, כך שלקראת החג הן תחלקנה את המארזים בעזרת מתנדבי המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות במינהל שירותים חברתיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




חבילות השי שיצרו הגננות יחדיו. צילום: עיריית אשדוד

היוזמה של הגננות המובילות באשדוד, תחת פיקוחה של עמירה ובסיועה של חנה בן איון – מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות, מצטרפת לשורה של פעולות המתקיימות בתוככי גני הילדים, אך ליוזמה זו יש משמעות קהילתית שנועדה להאיר את בתי הקשישים הבודדים והאנשים בסיכון ולהפיג במעט את בדידותם בגלל הקורונה.

הגננות, ההורים והילדים בכל גני הילדים שתחת פיקוחה של עמירה, ארגנו חנוכיות מהודרות והעבירו אותן לגננות המובילות. כך נבנו כ-80 מארזים חגיגיים שיחולקו לבתי הקשישים בהתאם לכללי התו הסגול. "בחרנו להאיר את בתי הקשישים והאנשים בסיכון במעט אורות של שמחה והענקנו להם את המארז כתשורה אישית" אומרת הגננת מירי אסולין שמודה לכל מי שתרם.

לביצוע המיזם, משלב הרעיון וגיוס התשורות ועד לחלוקה והמפגש עם הקשישים. בתוך כך הגננות המובילות מודות לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על הליווי והגיבוי לגננות ועל המשאבים שמעמידה העירייה עבור חינוך לגיל הרך, מתוך הכרה בחשיבות החינוך כבר בגיל צעיר.

במחלקה למשאבי קהילה והתנדבות נענו בחפץ לב לבקשת ההצטרפות וגייסו מתנדבים אשר יחלקו את המארזים לבתי הקשישים. "אנחנו כאן בשביל המשימות
הללו. המתנדבים שלנו מאירים את אשדוד כל השנה ובחג החנוכה עוד יותר" אמרה בן איון.

ראש העיר לסרי שיבח אף הוא את הגננות וציין כי אין חינוך המשפיע יותר על התלמידים מאשר הדוגמה האישית. "ביוזמה הזאת של הגננות המובילות אנו רואים מהי דוגמה אישית, מהי יוזמה המחברת בין מערכת החינוך לקהילה וכיצד, ביוזמה פשוטה אך מלאת אהבה, ניתן להאיר בתים של אחרים" אמר כשהוא מודה לגננות על המיזם המיוחד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר