תלמידי בית הספר מקיף א' לתעופה וחלל הצטרפו לתכנית "זמן אוויר" של חיל האוויר

תלמידי בית הספר מקיף א' לתעופה וחלל הצטרפו לתכנית "זמן אוויר" של חיל האוויר

תלמידה המשתתפת בתכנית: "מאמינה שהשיעורים הפרטיים בחינם יאפשרו לי להצליח בבגרויות וגם יורידו מהעומס הכלכלי במשפחה״

פורסם בתאריך: 24.11.20 13:48

     

השבוע חיל האוויר השיק את תכנית "זמן אוויר" המרחיבה לשוחרים, תלמידי תיכון מקיף א' בעיר הלומדים עם חיל האוויר, את התכנים והפעילויות במהלך הלימודים.

במסגרת התכנית הוקם מרכז החונכות הארצי המעניק לכל התלמידים הלומדים עם חיל האוויר לקבל שיעורים פרטיים בחינם מחיילות חונכות בתדירויות גבוהות במקצועות מתמטיקה, אנגלית, פיזיקה.

אפליקציית "זמן אוויר", המלווה את התכנית, מאפשרת לתלמידים מכל הארץ לקבל שיעורים פרטיים מספר פעמים בשבוע בהתאם לרצונותיהם האישיים. 


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




״שברנו את כל הקירות שהיו בתכניות הלימודים ועברנו למתכונת חדשנית והמהפכנית למען ההצלחה של התלמידים שלנו. השבוע לראשונה תלמיד באשדוד קיבל שיעור פרטי ממדריך של המסלול שנמצא בירושלים וההפך", מספר רס"ל מתן פרידמן, מפקד סגל חיל האוויר בבית הספר.

במסגרת התכנית התלמידים יחשפו לעולם הטכנולוגי הישראלי גם דרך מפגשים עם מנהיגים ודמויות מובילות בתעשייה ובחיל האוויר. השבוע התלמידים זכו במפגשים דיגיטליים מרתקים עם קצינים בכירים ואנשי מקצוע, בין השאר, עם סמנכ"ל בכיר בחברת תעופה אזרחית, יוסי ברזני. בהמשך התלמידים יקבלו הצצות לחברות טכנולוגיות מובילות ולטייסות חיל האוויר כמו לטייסת F-35.

תלמידת כיתה י' בבית הספר מקיף א' שנמצאת במסלול אמרה השבוע "הריחוק החברתי גזר עלינו מתכונת לימודים מאתגרת. אני שמחה על המפגשים החדשים ובכלל על התכנית. אמנם אנחנו נשארים בבית, אבל אנחנו נחשפים להמון זוויות בחברה הישראלית. זה מעניין וכיף". עוד הוסיפה "השיעורים הפרטיים בחינם גם יאפשרו לי להצליח בבגרויות וגם יורידו מהעומס הכלכלי במשפחה".

בבית הספר מקיף א' לומדים במגמות טכנולוגיות בהן אלקטרוניקה ומחשבים, מכטרוניקה ופיזיקה. התלמידים זוכים לליווי אישי של מדריכי חיל האוויר, לצד הטבות רבות וביניהן קורס פסיכומטרי חינם, נסיעות בתחבורה ציבורית ועוד.

"גם בתקופת לימודים בנוכחות הקורונה אנחנו מעניקים לתלמידים שלנו המון חוויות והטבות המאפשרים להם לעבור את התקופה הזו בדרך אחרת, בדרך מעצימה. זמן אוויר התחילה לתקופת ניסיון, אך לפי המשובים שקיבלנו נראה שיצרנו חווית לימודים שהנוער הישראלי ממש מחפש אותו", מסכם מתן מפקד המסלול בביה"ס.

בתקופה זו פותח חיל האוויר את הרישום לשנה"ל הבאה – היום הפתוח למסלול יתקיים ביום רביעי הקרוב (2.12). פרטים נוספים על המסלול באתר "לימודים עם חיל האוויר".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר