מנהלת בית ספר רימונים באשדוד, חלי עסיס, מקבלת את פני התלמידים הבוקר. צילום: שמואל דוד

החזרה ללימודים באשדוד: כיתות א' עד ד' ילמדו חמישה ימים בשבוע

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אנו מצליחים להשיב את תלמידי כיתות א'- ד' תוך עמידה בהנחיות משרדי הבריאות והחינוך, בכל בתי הספר היסודיים בעיר"

פורסם בתאריך: 28.10.20 13:27

     

ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, הודיע היום (רביעי) כי תלמידי כיתות א' עד ד' בבתי הספר באשדוד יחזרו ביום ראשון הקרוב ללימודים במתכונת של חמישה ימים בשבוע. זאת בשונה מתלמידי הכיתות הנמוכות באזורים אחרים בארץ, שבהתאם למתווה החזרה ללימודים שקבע קבינט הקורונה יחזרו ללמוד בקבוצות ורק בחלק מימי השבוע. באשר לצהרונים, אלו יוקדמו לשעה 13:00 כדי לאפשר רצף למידה מסיום יום הלימודים. אך עדין ימשיכו לפעול כרגיל עד השעה 17:00, בכדי לא להפריע לשגרת העבודה של ההורים.

ראש העיר לסרי: "אני שמח לבשר כי בתום מלאכת שיבוץ מורכבת, בשיתוף פעולה מלא של מנהלים, מורים, וצוותי העובדים בבתי הספר, אנו מצליחים להשיב את תלמידי כיתות א'- ד' לחמישה ימי למידה, תוך עמידה בהנחיות משרדי הבריאות והחינוך, בכל בתי הספר היסודיים בעיר, ללא יוצא מן הכלל. לשם כך, הסרתי חסמים תקציביים, לצורך ביצוע ההתאמות הנדרשות ולגיוס כח עזר נוסף להוראה, תוך ניצול מיטבי של כל מרחב אפשרי בבית הספר או במוסדות סמוכים.

"כל מנהל/ת יעביר להורים מתווה מסודר של מערכת הלימודים" המשיך להסביר לסרי הוסיף: "אני מבקש גם בשמכם להודות אישית לראש מנהל החינוך אריה מימון וצוות המינהל , אשר יחד עם מנהלי בתי הספר, המורים וצוותי העובדים, עמלו ביומיים האחרונים לאפשר חזרה מיטבית ובטוחה של התלמידים לבתי הספר. בהצלחה ובריאות לכולם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר