גן ילדים באשדוד (אין קשר לידיעה)
גן ילדים באשדוד. ארכיון, לתמונה אין קשר לידיעה

שישה גנים באשדוד נסגרו זמנית בשל חשיפה לחולה מאומתת

ראש מנהל החינוך בעיריית אשדוד: "משרד החינוך חייב להפסיק באופן מיידי את ההיתר שניתן לעובדי הוראה לכניסה למספר מתחמי לימוד"

פורסם בתאריך: 10.9.20 14:44

     

מורה הפועלת במספר גני ילדים באשדוד אומתה הבוקר (חמישי) כחולת קורונה. כתוצאה מכך שישה גני ילדים בעיר בהם היא לימדה, נדרשו להיכנס באופן מיידי לבידוד. עקב המקרה, פנה ראש מנהל החינוך בעיריית אשדוד אריה מימון, אל משרד החינוך בבקשה לצמצם את כניסתם של עובדי הוראה למסגרות החינוך, מתוך הרצון לשמור על בריאות התלמידים והמורים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אנו מבקשים לצמצם את אישורי הכניסה של עובדי הוראה למוסדות חינוך, מתוך הדאגה לבריאותם ולשלומם של התלמידים ושל המורים". אמר מימון לאחר שנודע על המקרה. "לאור נתוני התחלואה במדינת ישראל, על משרד החינוך לבחון באופן מיידי את ההנחיה שאפשרה למורים מקצועיים ללמד במספר מוסדות ומתחמי לימוד. יש להציג את הסוגיה החשובה הזו בקבינט הקורונה שמתכנס ממש ברגעים אלה ודן באפשרות לסגר כללי שיחל בעוד שבוע. ייתכן והגיע הזמן להורות ולהקדים את תחילת ההגבלות על מוסדות חינוך החל מתחילת שבוע הבא".

אריה מימון, ראש מינהל החינוך בעיריית אשדוד. צילום: עיריית אשדוד

רובעים ג' ז' ו-ח', נכנסו ביום שלישי בערב לרשימת האזורים המוגבלים המהווים מוקדי הדבקה של הנגיף. בפועל, על פי עדויות תושבי העיר, אין הקפדה על הכללים החדשים. אתמול, נפתחו באותם רובעים רבים ממסגרות החינוך המשתייכות לחינוך החרדי. בניגוד חמור להנחיות שקבעו בוועדת השרים לאזורים מגובלים. לצד המציאות זאת – הבוקר נחצה שיא חדש במספר הנדבקים החדשים בעיר – 170 נדבקים ביממה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר