מתוך התערוכה (יהושוע סעדה)

החל מחמישי: התערוכה הקבוצתית ״יחד״ יוצאת לדרך

"יחד" היא תערוכה קבוצתית של אמני אשדוד אשר התקבלו לשורות אגודת אמני אשדוד בשנת 2019. התערוכה תוצג החל מיום חמישי בבית אריה קלנג, גלריה מבוא. אוצרת התערוכה: מירי גרינבאום

פורסם בתאריך: 24.8.20 11:17

     

מידי שנה, כחלק ממסורת ארוכת שנים, עורכת אגודת אמני אשדוד תערוכה לכבוד האמנים אשר התקבלו באותה שנה לשורותיה. השנה יציגו בתערוכה 7 אמנים היוצרים במדיות שונות: ציור, פיסול וטכניקה מעורבת בסגנונות שונים: סוריאליסטי, פיגורטיבי, עכשווי והשנה גם אמנות אקולוגית.

מטרת התערוכה להביא לידי ביטוי מצד אחד את קולם האישי של האמנים ומצד שני לחזק קולם המשותף של אמני אשדוד וליצור מצע דינאמי ומפרה לחילופי רעיונות אמנותיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"יחד" היא תערוכה מגוונת ועשירה הפותחת צוהר לקולו האישי של כל אמן, למקורות יצירתו ולדרכו האמנותית. כל יצירה משקפת את תמצית עולמו, אשר הצליח לבטא בחומר, בדימוי, בצבע ובקו את השקפת עולמו. תמצאו בה מגוון רחב של סגנונות וגישות אמנותיות והן שימוש בטכניקות שונות, עושר בצבעים ובצורות. כמו הפורטרטים מלאי הבעה של יצחק סויסה, הפסלים מרשת של ליאור מטלוב קורמס, המייצג זרם בתחום הפיסול המודרני, ציורי הנשים החזקות של קורין אביטן, שמציירת בהשראת הקוביזם, ציוריו הסוריאליסטים של יהושע סעדה המעוררים חשיבה, ציוריה הססגוניים של דיאנה צ'יבפמן, יצירותיו הריאליסטיות של אשר ויצמן, ציוריה העדינים של לאה בלוך ועבודותיו מתחום האמנות האקולוגית של יצחק פרדו.

מתוך התערוכה (ליאור מטלוב)

אוצרת התערוכה, מירי גרינבאום מספרת שכחלק מתהליך האוצרות, שהשנה היה מעט שונה מפאת מגבלות הקורונה, קיימה עם האמנים מפגשים ווירטואלים בהם האמנים פתחו לה צוהר לקורות חייהם האמנותיים. על מנת לחשוף ולו מעט מעולמם האמנותי, ערכה "תעודת אמן" אישית , תוצר השיחות המרתקות עם האמנים. אז'ן דלקרואה אמר: "הציור כמוהו כגשר מסתורי בין נפשו של הצייר לבין זו של הצופה." המבקרים בתערוכה מוזמנים לגלות אותו הגשר המסתורי.

מתוך התערוכה (יצחק סויסה)

האמנים המשתפים: אשר ויצמן, דיאנה צירפמן, יהושע סעדה, יצחק סויסה, יצחק פרדו, ליאור מטלוב קורמס, קורין אביטן ולאה בלוך.
"יחד" , תערוכה קבוצתית , בגלריית המבוא בבית אריה קלנג, פתוחה למבקרים מיום חמישי 27.8 – לפי תו הסגול.

מתוך התערוכה (קורין אביטן)

מתוך התערוכה (אשר ויצמן)

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר