החינוך הבלתי פורמלי חוזר לשגרה. צילום: תחום הנוער

מרכזי הנוער של אשדוד חזרו לפעילות מלאה

החינוך הבלתי פורמלי באשדוד חוזר ובגדול

פורסם בתאריך: 9.6.20 13:10

     

במהלך החודשיים האחרונים תחום הילדים והנוער הסתגל מחדש למציאות אותה הכתיבה הקורונה. מהמפגשים הפרונטליים ובלתי אמצעיים לפיתוח אפיקים דיגיטליים: הרצאות בזום ומפגשים מקוונים אך לא רק. הפעילות בימים אלה אופיינה במענים יצירתיים ומגוונים לכל צורך ובכל התחומים. אחד ההיבטים הבולטים היו המענים הקהילתיים באמצאות טקסים אלטרנטיביים שנערכו ברחבי העיר והתנדבויות שונות לאורך כל התקופה.

מרכזי הנוער של אשדוד חזרו בשבועיים האחרונים לשגרה ולפעילות מלאה! לאחר חודשיים של פעילות משמעותית וענפה (מרחוק), הגיע הזמן לעבור לשלב הבא! את החודשים האחרונים הצוותים ניצלו להתארגנות, לשימור התכנים ולמיצובם בהתאם להנחיות המחודשות, והם מוכנים ומתודרכים לקבל את החניכים בכפוף להוראות משרד הבריאות ובהתאם לתו הסגול.
בימים אלו תחום הנוער עורך מיפוי על מנת לזהות את הצרכים של הילדים ושל הנוער האשדודי ולהתאים את פעילותינו לתקופה המאתגרת ולשגרה. זאת במקביל לרצון להתרחב ולהמשיך לגדול ולדייק את המענים לצרכים שעלו. המיפוי מוכוון לילדים ובני נוער בכיתות ג'-יב' ולהורים לילדים בגילאי יסודי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער: "יש לנו נוער מצויין ומגיע לו את הטוב ביותר! מאות בני נוער כבר ממלאים את הפעילויות שנפתחו ברחבי העיר ונהנים מציוד מתקדם, מפגשים, מדריכים מעולים ואחלה אוירה. צוות תחום הנוער נערך לתת מענה לצורך הברור שעולה מבני הנוער האשדודים, פשוט התגעגענו להיות יחד. חזרנו בגדול, בואו להיות חלק, זה ה-מקום."

החינוך הבלתי פורמלי חוזר לשגרה. צילום: תחום הנוער

אורן טואיל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי: "אנו בחברה העירונית לתרבות ופנאי פועלים רבות על מנת ליישם את הנחיות משרד הבריאות והוראות התו הסגול, תוך שמירה מתמדת על איכות ורציפות הפעילויות. השבועות האחרונים בתחום הנוער נוצלו להתארגנות מחדש ולשימור התכנים והתאמתם לתקופה הנוכחית. אני מזמין אתכם ואת ילדיכם ליצור קשר עם תחום הנוער בערוצי המדיה השונים ולהצטרף למגוון הפעילויות שהתחום מציע.

מזל שאלתיאל, ראש תחום הנוער בחברה העירונית לתרבות ופנאי, עיריית אשדוד: "אמנם עברנו תקופה מאתגרת, אבל גם בתקופה זו למדתי את חשיבות הפעילות הערכית והחברתית שאנו יודעים לתת בימי שגרה ככל ובחירום בפרט. האוזן הקשבת, הנגשת התכנים החברתיים התרומה וההתמודדות למען הקהילה הוכיחה לנו שוב את מקומנו בחוסנה של החברה. הפצת המיפוי תעזור לנו לחזק את ההצלחות, לשפר את הדרוש ולחדש ולהתאים אל מול הצוות את פעילותו בחינוך הבלתי פורמלי"

החינוך הבלתי פורמלי חוזר לשגרה. צילום: תחום הנוער

הורים יקרים, ניכרת היערכות ועושה רושם שיש לאן לשלוח את הילדים שלכם אחר הצהריים. ובני נוער, נשמע שמוכנים ומחכים רק לכם, לא תלכו?

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר