עודד אוחיון צילום: פרטי

עודד אוחיון מאשדוד עולה לשידורי לייב בהתנדבות

מעלה חיוך: עודד אוחיון בן ה- 17 מאשדוד מעביר הופעות ושיעורי לייב בעמוד האינסטגרם של הצופים בהתנדבות

פורסם בתאריך: 26.3.20 14:08

     

ימי הקורונה מפגישים את הצעירים ברשתות החברתיות עם צעירים מוכשרים המתנדבים להופיע בשידורי לייב. בניהם, עודד אוחיון בן ה-17 מאשדוד, שעושה זאת בימים האחרונים בעמוד האינסטגרם של שבט דותן בתנועת הצופים בו הוא משמש כמדריך ובעמוד תחום הנוער של עיריית אשדוד.

עודד, המנגן מזה 7 שנים על גיטרה קלאסית, אקוסטית, חשמלית, בוזוקי ולופר, עונה לשאלות הצופים תוך כדי הופעות הלייב, מחליף בין הכלים, וצפוי גם להעביר שיעורי גיטרה בימים הקרובים. הוא למד גיטרה אצל המאסטר יורם זרביב ובשנים האחרונות  לומד אצל טוהר שושנה, כשהיום הוא לומד גם קומפוזיציה בבית הספר למוזיקה העירוני אקדמא אצל אלכס רזניקוביץ ומספר שהמוטו שלו הוא "אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לעשות את זה".

כתחביב, עודד שחולם להיות נגן הפקות וללוות את עידן רייכל ועידן עמדי בהופעות, מצליח באופן שיטתי להעלות לרשת קטעים בהם הוא מלווה זמרים מפורסמים כמו רייכל, עמדי, שלומי שבת, ישי ריבו ובניה ברבי.

עודד מנגן עם מפורסמים, צפו>>

קישורים נוספים:

https://www.youtube.com/watch?v=uUzavWDwoho&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=_DDHsFGlCTI&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Ni0soS9elEE&feature=youtu.be

עודד, המתמודד עם הפרעת קשב משמעותית, מתגעגע מאוד לפעילות בתנועה הצופים ובעיקר לחניכות שלו, לראשי השבט מאור פלג וחגי שחף ולמרכזות הבוגרות ליאור ציון ואלה אהליאב אליהם הוא מחובר מאוד, ומציין כי: "עם כל הכבוד לקשר שאנחנו שומרים באמצעות הרשתות, זה לא אותו דבר. אני מאוד מחובר לאנשים, ולא נעים שצריך לשמור על ריחוק בלי יכולת להיפגש עם החברים שלך."

ומה עושים בימי הסגר שרק הולך ומתהדק? "אני עושה הכל כדי לציית להגבלות ולהנחיות למרות שזה מאוד מקשה. אנחנו ממשיכים בתקופה הזו בלמידה אינטנסיבית מאוד, ומובן שעם הפרעת קשב, לימודי הלייב האלה מאוד לא פשוטים. ההופעות שעשיתי לייב שוברות את השגרה ונותנות אנרגיות. חשוב שנדע לציית לכללים החדשים ולהיות שם עבור מי שזקוק לנו – הערבות ההדדית הזו חשובה עכשיו."

עודד אוחיון צילום: פרטי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר