ברזיל אהובתי, צילום: יח"צ

"ברזיל אהובתי" במרכז מונארט

סדרת 'זמן קולנוע' במונארט מציגה: מסע לא מתוכנן למונדיאל בברזיל משנה 3 דורות במשפחה מקצה לקצה. יום שלישי, 17.03.2020, בשעה 11:00

פורסם בתאריך: 5.3.20 20:21

     

מפגש עם יוצר וסרטו בסדרה מרתקת על קולנוע ישראלי עכשווי: הקרנה ומפגש יוצר עם הבמאי חורחה גורביץ’ :'ברזיל אהובתי' (באנגלית: Back to Maracanã) הוא סרט דרמה ישראלי חדש שיצא לאקרנים בשנת 2019 בבימויו של הבמאי חורחה גורביץ', שכתב את התסריט ביחד עם חגי ליפשיץ. הסרט הוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל הקולנוע היהודי בפיטסבורג, ארצות הברית (JFilm Festival) ובבכורה ארצית בפסטיבל קולנוע דרום.

עלילת הסרט 'ברזיל אהובתי' (2019), מספרת על רוברטו (אסף גולדשטיין) גרוש, בעל עסק כושל ומערכת יחסים סבוכה עם בנו איתי (רום ברנע) ואביו סמואל (אנטוניו פטרין). השלושה נוסעים לברזיל, ארץ מולדתו של הסב, בהחלטה של רגע לצפות במונדיאל- הנסיעה הספונטנית הלא מתוכננת הופכת למסע מרגש ומוטרף, שמשנה את שלושתם מן הקצה לקצה .

שחקנים | אסף גולדשטיין, רום ברנע, הדס קלדרון. מפיקים: רועי קורלנד גל גרינשפן, במאי: חורחה גורביץ, תסריטאי: חגי ליפשיץ, חורחה גורביץ, מפיק/ה שותף/ה: מאיה פישר, עדי בר יוסף, מפיק/ה בפועל: אבנר פלד, ברק קסלר, עוזר/ת במאי ראשון: רונן בלזם, מעצב/ת אומנותי: סנדרה גוטמן, מעצב/ת תלבושות: ליטל גולדפיין, מנהל/ת הפקה: גל גונן, מפיק פוסט: שירן ילוביץ'.

יום שלישי, 17.03.2020, בשעה 11:00 . לרכישת כרטיסים: 08-8545130/133

מתוך ברזיל אהובתי צילום: יח"צ

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר