החותנת שלי צילום: יח"צ

החותנת שלי

"נשיבה דיאלי"-קומדיה מקורית בניחוח פריסאי דוברת מרוקאית, עברית וצרפתית. יום רביעי, 12.2.2020, בשעה 21:00, בית 'יד לבנים'

פורסם בתאריך: 28.1.20 16:03

     

ההצגה "נשיבה דיאלי" (החותנת שלי) מגיעה לבמת אולם המופעים של בית 'יד לבנים': זוהי קומדיה  מבית היוצר של "תיאטרון הנגב" שיצר את ההצגה המצליחה, "ללה מסעודה". הקומדיה משלבת בין השפות מרוקאית, עברית וצרפתית, כך שגם מי שאינו מבין מרוקאית על בוריה יוכל להנות. ההצגה המוזיקלית מתייחסת בהומור לפערים בין דמותה של 'ללה מסעודה' המרוקאית האותנטית ולבין זו של בנה ה"ישראלי בפאריז" וכלתו שרוצה להיות "הכי פריזאית".

איבון ושמעון נולדו בשדרות ועברו לחיות את החיים הטובים בפריס. שמעון  בעסקי היהלומים ואיבון – עורכת דין צעירה המפלסת דרכה במשרד מכובד. מסעודה מגיעה לביקור קצר בפריס. מה מטרת הביקור? מדוע הבן האהוב שלה שמעון מתחבא בדירת מסתור אצל השכן מלמעלה, הזמר המפורסם מוריס? ואיך החברה הפריסאית של איבון, מוניק, מסתדרת עם מסעודה? קומדיית המצבים מלווה בשירתו של סמי לזמי (להקת שפתיים).

מאת: איסי ממנוב נוריאל, יעקב אמסלם, תרגום: סמי לוי, בימוי: יעקב אמסלם, תפאורה ותלבושות: דלית ענבר, תאורה: שמואל מור, תנועה: שרון עטון – מורלי. משתתפים: סימו אלימלך, אנט כהן, סמי לזמי, אליזבט קדם.

יום רביעי, 12.2.2020, בשעה 21:00, בית 'יד לבנים', דרך ארץ 6, אשדוד. מחיר כרטיס: 65 ש"ח.

להזמנות: 08-8545833

החותנת שלי צילום: יח"צ

החותנת שלי צילום: יח"צ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר