דיפיוזר- קטרינה אלכסנדרוב צילום: יח"צ

"די.ג'יי ואמנות הסאונד/ BEAT"

בבית אריה קלנג באשדוד, תפתח ב-17 בינואר תערוכה ראשונה מסוגה שתעסוק בדמות הדיג'יי, במוזיקה ובסביבה שאלו מתקיימים. תערוכה חווייתית המבוססת על עבודות וידאו וסאונד, לצד מייצבים אינטראקטיביים, בניהולה האמנותי של מרינה פוזנר

פורסם בתאריך: 29.12.19 21:19

     

בתקופה בה הדיג'יי כדמות וכמקצוע הפך לפופולארי ונחשק, בעידן שבו יצירה וידע נצרכים באופנים חדשים, התערוכה החדשה שתפתח ב 17 לינואר בבית אריה קלאנג, תביא מבט חדש במסגרת מוזיאלית לקהל הרחב על דמות הדיג'יי, על יצירה מוזיקלית, על הכלים השונים, על הטכניקות המשתנות, על התפתחות המקצוע, על אחורי הקלעים ועל האנשים שעומדים מאחורי התעשייה. בנוסף ייחשפו המבקרים להתפתחות ההיסטורית בציוד המקצועי של הדיג'יי, משנות ה-90 ועד היום.

התערוכה תציג גם מבט גלובלי על הנושא וגם את המבט המקומי על מוזיקה, דיג'אים והסביבה המאפשרת לאלו להתקיים תוך הצצה אל פס הקול של העיר אשדוד. אופי התערוכה יהיה חווייתי, ויתבסס על עבודות וידאו וסאונד לצד מייצבים אינטראקטיביים. בתערוכה משתתפים אמני סאונד ווידאו ומעצבים. שותפים לתערוכה מקומות הבילוי המרכזיים באשדוד ודיג'אים.

הכנסת שמותיהם של דיג'אים לשיח האמנותי, הוא מהלך חלוצי שנעשה על ידי בית אריה קלנג אשר פנה  לפוזנר לאצור את התערוכה, ורק מניח את האבן הראשונה לפעולות מעין אלו. המיצב המרכזי בתערוכה הוא "הסטודיו של האמן". האולפן של הדיג'יי, הסביבה בה הוא יוצר, חוקר, חולם, מסדר ומוציא לפועל את המוזיקה. במשך התערוכה, יהפוך המייצב גם לתחנת רדיו שתשודר כסטרימינג לייב לערוץ YouTube ייעודי וגם כ- Boiler room לייב בגלריה. בכל פעם יהיה שיתוף פעולה בין בר מקומי-אשדודי אחר לבין דיג׳יי אורח מוכר. "קיר אינסטגרם" מייצב נוסף בתערוכה, בו יוצגו צילומים של האולפן הבייתי של דיג'אים ואמני מוזיקה.

ASHDOD MIX שיתוף פעולה בין אמני הסאונד והווידאו ​ שי מלכה ושי קא​ן, אשר יצרו יחד על בסיס הקלטות, סאונד של העיר וצילומי וידאו, עבודה שמניחה את הפסקול של אשדוד. יצירה רב חושית וייחודית למקום שמחברת בין הפקה, מיקס סאונד, לבין יצירת ביט ויזואלי שמעמיק את היצירה ומעניק לה נוכחות . אמן הסאונד יוגב אמסלם לוקח את הצלילים של אשדוד ובאופן הפוך מזמין את הקהל להתנסות ביצירה מוזיקלית ואינטראקטיבית. עבודות וידאו וסאונד שמופקות במיוחד לתערוכה בשיתוף מכללת bpm ​ ובהשתתפות מיטב הדיג'אים ואנשי מקצוע, יעניקו הצצה אל אחורי הקלעים, יניחו קווי מתאר לאמנות של היצירה, יחשפו צדדים משעשעים של דיג'יי ויתנו גם את הקול הנשי במקצוע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מייצב נוסף בתערוכה, לילות אשדוד, שהינו מיצב אינטראקטיבי, אינטימי ברוח חיי הלילה בעיר, של המעצבת יקטרינה אלכסנדרוב שמזמין להצצה היסטורית למקומות בהם הכל מתחיל, במקרה הזה בסצנה המקומית .

התערוכה היא פרי יוזמה של בית אריה קלנג ותתקיים בשיתוף של החברה העירונית לתרבות אשדוד ובתמיכת עיריית אשדוד, מכללת BPM- המכללה של תעשיית המוסיקה וחברת Pioneer israel  המספקת ציוד מקצועי לדיג'יי. בירה מכבי המזוהה עם תרבות אלטרנטיבית ותומכת ביצירה מקומית צעירה.

ביום שישי ה-17.1.20 בשעה 12:30 יתקיים אירוע הפתיחה של התערוכה בבית אריה קלנג (גבעת יונה). האירוע שיהיה פתוח לקהל הרחב חינם, כולל מסיבת צהריים עם דיג'אים מקומיים ומחוץ לאשדוד, הופעות לייב ובשיתוף הברים בעיר. תאריך נעילה- 16.4 באפריל 2020. 

כניסה לתערוכה ללא תשלום. 

לקבוצות המעוניינות בהדרכה, בתיאום מראש ובתשלום.

לפרטים נוספים 08-9221883

בית אריה קלנג, בית האמנים החדש בגבעת יונה, יאיר 2, אשדוד,

שעות פעילות בית האמנים:

ימים א'-ה'     08:00- 18:00

יום ו             09:00 – 13:00

שבת            סגור

עבודה מתוך הסטודיו של האמן רוני אמיתי צילום: מור אמיתי

עבודה מתוך הסטודיו של האמן, kino todo, צילום: כוכב שחר

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר