מוריס פינטו במפגש ההוקרה צילום: דוברות גדרה

ארגון "ציונה צרפת" בטקסי בר ובת מצווה מרגשים באשדוד

ארגון ציונה צרפת, בראשות מוריס פינטו, חגג ל-16 בנים ובנות מהמושבה גדרה את טקס בר ובת המצווה. הטקס החגיגי נערך באשדוד והשמחה היתה גדולה

פורסם בתאריך: 17.12.19 20:46

     

ארגון "ציונה צרפת" בהובלתו של מוריס פינטו מסייע לתושבי גדרה מזה כשני עשורים ועובד בשיתוף פעולה עם המחלקה לשירותים חברתיים בגדרה. לאחרונה, התקיים אירוע בר ובת מצווה באשדוד ל-16 בנים ובנות מגדרה. האירוע כלל: תפילה חגיגית בבית הכנסת "שאר יישוב" ברובע ט"ו באשדוד, סיור מהנה בפארק לכיש וחגיגה מפוארת באולם "בלו קאסל".

בני המצווה קיבלו שוברי רכישה לבגדים ולנעליים, תפילין, טלית, סידור, ספר תנ"ך ושעון מהודר ובנות המצווה קיבלו שוברים לרכישת בגדים ונעליים, סידור, ספר תהילים, ספר תנ"ך, שעון מהודר ופמוטים. בסיום האירוע כל אחד מהילדים החוגגים קיבל מארז ממתקים גדול ותעודה מרשימה. המועצה דאגה להסעת המשפחות לאירוע, לכיבוד ולהכנת חתני בר המצווה לעלייה לתורה. בת-חן קרני, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, הדגישה כי האהבה הרבה שמעניק מוריס פינטו לילדים מורגשת באופן יוצא דופן ואמרה: "המשפחות התרגשו מאוד וסיפרו על החוויה המיוחדת שעברו והכול היה מאורגן למופת".

ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל, ציין כי מוריס פינטו הוא ידיד אמת של המושבה מזה שנים רבות והוא מסייע ברגישות רבה לכל פנייה ובקשה המגיעה אליו. "טקס בר המצווה היישובי, שמוביל הארגון בראשותו של מוריס פינטו, ידידנו היקר, הפך למסורת וילדים רבים זוכים לחוויה ערכית ומרוממת, המותירה בהם ובבני משפחותיהם חותם משמעותי ביותר".

לאחר מספר ימים,  הוזמנו מוריס פינטו וחברי הארגון למפגש הוקרה בגדרה. חברי הארגון התקבלו על ידי סגן ראש המועצה- יקותיאל תנעמי וצוות המחלקה לשירותים חברתיים. תחילה, התכבדו החברים בארוחה, המשיכו בסיור בגן הפסלים בהדרכתו של הפסל יומה שגב וסיימו את המפגש במועדונית הגיל הרך, אשר נפתחה השנה בסיוע הנכבד של תרומת ארגון ציונה צרפת לטובת רכישת ציוד וריהוט למועדונית.

מוריס פינטו וחברי הארגון התרגשו מאוד מהמפגש עם צוות המועדונית ועם ילדי המועדונית. הם קיבלו סקירה מפורטת על תוכנית הפעילות במועדונית, על פרופיל הילדים והתרשמו מההשקעה הרבה והמאומצת של הצוות המסור. מוריס, שהתרגש מאוד, ביקש לרכוש עבור כל ילד משחק הפעלה לחג החנוכה בתרומת הארגון. עוד ביקש מהצוות כי יציינו מהם הצרכים הנוספים להם חשוב לתת מענה במסגרת המועדונית והבטיח כי יעשה כל מאמץ לגייס תרומה נוספת.

ראש המועצה הודה מקרב לב למוריס פינטו היקר על תמיכתו רבת השנים בתושבי גדרה ולאחל לו ולחבריו לארגון המשך עשייה מבורכת למען הקהילה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר