מכולת קטנה ומדליקה. שחקני ההצגה עם הבמאי קובי מחט, אבי לוי, השחקנים וצוות ההפקה. צילום: ODREY לירון מולדובן

לכבוד החנוכה: המחזמר של אשדוד לחג האורים

מחזמר מקורי לחנוכה יוצג באשדוד בהשתתפות שלושה שחקנים מהעיר: לירן דוד ומאור מויאל, בוגרי הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, ורון פלג, בוגרת בית הספר למשחק בית צבי

פורסם בתאריך: 12.12.19 16:49

     

לרגל שנת הנוער באשדוד ולכבוד חנוכה מפיקה החברה העירונית לתרבות הפנאי את המחזמר המקורי “מכולת קטנה ומדליקה 2”. הוא מספר על מה שאירע שנה לפני סיפורה של המכולת שכיכבה במחזמר המקורי שהפיקה החברה העירונית לפני עשור ומדגיש את חשיבות תנועות הנוער ותרומתן הערכית, החינוכית והמוסרית לחברה בכלל ולילדים בפרט.

במחזמר משולבים גם קטעי וידיאו מהמחזמר המקורי ומשתתפים בו שלושה שחקנים מקצועיים מאשדוד: לירן דוד ומאור מויאל, בוגרי הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין, ורון פלג, בוגרת בית הספר למשחק בית צבי. במהלך חנוכה יתקיימו כ-25 הצגות של המחזמר בפני כ-15 אלף צופים.

מאי סספורטס ורון פלג הן טלי ויעלי. צילום_ ODREY לירון מולדובן

המחזמר, שכתבה נועה ברנר וביים קובי מחט, מספר על התחרות השנתית המתקיימת בעיר בין תנועות הנוער, כאשר אמיר (השחקן עמית הכטר) מתנועת נופים ויעל (השחקנית מאי סספורטס) מתנועת הנוער המסורתי בני ציון נחושים כל אחד לנצח ולזכות בפרס. אולם ראש העיר החדשה והמושחתת שריתה מרה (השחקנית עירית ענבי) מחפשת דרך לסגור את תנועות הנוער שלטענתה מיותרות, גורמות לבזבוז כספי ומייצרות רעש ולכלוך.

אסף משה ועירית ענבי הם שריתה וזקי. צילום_ ODREY לירון מולדובן

בעזרת אחיה הלא יוצלח ג’קי (השחקן אסף משה) היא מנסה להסב את התקציב המיועד לתנועות הנוער לטובת בניית קניון ענקי שיהווה בית לרשת הבוטיקים שברשותה. אולם התכנית הזדונית שלה מתגלה וגורמת לבני הנוער מהתנועות המתחרות המדוברות לשלב כוחות כדי לסכל את תכניתה של מרה. כך הם מגלים את כוחה של האחדות, שיתוף הפעולה והוויתור על האיבה למען מטרה נעלה וחשובה — הענקת כל הסכום שהצליחו לגייס לטובת תרומה למחלקת הילדים בבית החולים בעיר.

עמית הכטר ולירן דוד הם דובי ואמיר. צילום ODREY לירון מולדובן

סיפור המחזמר מוגש לקהל בדרך הומוריסטית, קלילה ומסקרנת, מעלה דילמות חשובות עם מסר חינוכי המדגיש את חשיבות תנועות הנוער, וכל זה עם להיטיו של אמיר פרישר גוטמן ז”ל, ששיחק ושר בזמנו במחזמר המקורי, ובהשתתפות רקדניות להקת אביבים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר