שף יהב קריטי בסדנה צילום: יח"צ

סטנד אפ בבישול -אירוע מצחיק וטעים

השף יהב קריטי המתמחה במופעי בישול חווייתיים יגיע למרכז קהילתי 'עוזיאל' מצויד במטבח נייד מאובזר לסדנת אוכל מקסיקני, חוויית למידה, אכילה וסטנד-אפ. מתי? יום שלישי, 10.12.19 בשעה 20:30

פורסם בתאריך: 3.12.19 20:54

     

טרנד הבישול הממשיך להציף את מסכי הטלוויזיה בשלל תכניות לא פסח על אשדוד: ערב חוויתי המשלב את חווית  הבישול מהמטבח המקסיקני, סטנד-אפ הומור ומוסיקה עם השף יהב קריטי, ייערך במרכז הקהילתי "עוזיאל". על האירוע מנצח כאמור השף יהב קריטי, שביקר בעיר כבר כמה פעמים כדי להנחות אירועים דומים ומוצלחים יש להוסיף. קריטי, הבעלים של חברת 'שף על גלגלים'  המציינת 14 שנים לפתיחתה. ארבעת השפים של "שף על גלגלים" בוגרי בתי הספר לבישול 'תדמור' בהרצליה 'דן' תל אביב וצוותי הבידור במלונות אילת  הם קודם כל בדרנים לא קטנים, המגיעים למופעים עם כל מה שצריך בכדי לתבל לכם את האירוע בהומור וטעמים לפי בחירה אישית- אוכל טרי ומשובח ע"י הכנה במקום והרבה "גוד טיים" במופע של סטנד-אפ בבישול.

על השפים מנצח השף יהב קריטי, שף ויועץ קולינרי ומי שהיה מנחה פינת בישול בתכניתה של " אודטה" בערוץ 10המספר לנו איך הכול התחיל: "עד גיל שלוש הייתי בטוח ששמי הוא 'בוא תטעם'. תמיד הגישו לי מן הסירים המבעבעים על הגז עוד לפני שכולם היו מתיישבים סביב השולחן… הריחות המשכרים מהסירים של סבתי ואמי מלווים אותי עד היום בכל מגע שלי עם אוכל. את קסם מקצוע הטבחות פגשתי דווקא באילת  בעודי חבר בצוות הבידור של אחד המלונות המובילים בעיר. הייתי מוצא עצמי מרחרח ומכרכר סביב שפית המלון במקום להרקיד את אורחי המלון  בבריכה… היום אני משלב את הקסם של שני המקצועות – בישול ומשחק."

על האוכל המקסיקני שאת הכנתו ידגים באשדוד הוא אומר: "אין מה לעשות אני משוגע על אוכל חריף ומה שלא מגיע חריף אני דואג לתת לו חיזוק עם רוטב צ'ילי, סחוג או פלפלים חריפים קטנים אך קטלניים. אחת המדינות שהמושג חריף הוא שם דבר לכל המאכלים שלהם זו היא מקסיקו  שהאוכל בה מורכב מחומרים בסיסיים ביותר, שלפעמים נשארים לנו בבית מאבוקדו אחד ,עגבנייה ומעט רוטב צ'ילי מתוק אפשר לעשות מתבל נהדר מעט בשר טחון וחופן שעועית יכולים להפוך למעדן מגולגל בטורטייה מקסיקנית. לכל מי שחריף זה לא הצד החזק שלו, אפשר להפחית בכמויות השום והפלפלים אבל אין ספק שזה לא יוצא אותו הדבר כי כשזה שורף…זה טעים."

יהב מעולם לא רצה להיות שף שמתרוצץ מאחורי הקלעים במטבח ללא מגע וקשר עם הלקוחות הסועדים. ב"שף על גלגלים" הוא מכין את הארוחה לעיני האורחים, מצחיק אותם והופך אף אותם לשפים ליום אחד.

יום שלישי, 10.12.19 בשעה 20:30, ' שף על גלגלים ' .כרטיסים ב-20  ש"ח בלבד כחלק ממיזם התרבות  'התושב במרכז הקהילתי'. מרכז קהילתי 'עוזיאל', רח' סיני 25 , אשדוד. למידע והזמנות :08-8565716

יהב קריטי-שף על גלגלים צילום: יח"צ

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר