תזמורת ירושלים מזרח ומערב צילום: אורית פניני

תזמורת ירושלים מזרח ומערב מציגה: אלני ויטאלי והתזמורת

הכוכבת היוונית הגדולה בעלת הקול המצמרר, בביצועים חדשים לשירים האהובים ביותר שלה שנכתבו ובוצעו על ידה לאורך 45 השנים האחרונות, בניצוחו וניהולו המוסיקלי של תום כהן. 6.1.20 במשכן לאמנויות אשדוד ב- 20:30

פורסם בתאריך: 3.12.19 20:44

     

הזמרת היווניה אלני ויטאלי, אחת מהכוכבות היווניות הגדולות ביותר בכל הזמנים מגיעה במיוחד לישראל לרגל המופע  'אלני ויטאלי והתזמורת' ביחד  עם תזמורת ירושלים מזרח ומערב, בניצוחו וניהולו המוסיקלי של המאסטרו תום כהן.

במופע 'אלני והתזמורת' תבצע הזמרת בעלת הקול המצמרר ביצועים חדשים לשירים האהובים ביותר מ-45 שנות הקריירה המפוארת שלה. אלני שהוציאה יותר מ-30 אלבומים עד כה והשתתפה ב־50 אלבומים נוספים, ידועה בחיבתה לקהל הישראלי, הופיעה מספר פעמים בישראל, ואף הקליטה לפני כמה שנים את השיר Porque כדואט עם זמרת הלדינו הישראלית יסמין לוי.

תום כהן, המנצח והמנהל המוסיקלי של "תזמורת ירושלים מזרח ומערב", מחכה בקוצר רוח למופע המשותף: "זהו מפגש עם כיוון מוסיקלי מיוחד שיוצר מופע אותנטי מאוד אמיתי. מוסיקה יוונית היא חלק בלתי נפרד מכל מה שמרכיב את הפסקול הישראלי ובכלל את הפסקול האישי שלי, והוא חלק מהמערבולת הזו שנקראת 'מזרח ומערב'. יש במוסיקה היוונית משהו שמדבר בדיוק אלינו, מוסיקה מלאה במנגינות מסתלסלות על רקע הרמוני מאוד ברור", עוד הוא מוסיף: "אנחנו מתרגשים מאוד לשתף פעולה עם אמנית בסדר גודל של אלני ויטלי, אלני היא אמנית גדולה, עם קול מעושן ומצמרר, ואני באופן אישי לא יכול להתאפק לשמוע את קולה בעיבודי התזמורת."

אלני, ילידת אתונה בת למשפחה מוסיקלית – אביה תאקיס לאבידה היה מוסיקאי ונגן סנטור ידוע ואימה לוסי הייתה זמרת. את הקריירה המוסיקלית שלה היא התחילה בגיל צעיר מאוד בעודה מטיילת עם הוריה בהופעות ברחבי יוון. מבין להיטיה: "וואלמו", "ארוטה מו", "או מוסטפה" ועוד רבים.

המופע יתקיים באשדוד בתאריך 6.1.20 במשכן לאמנויות הבמה בשעה 20:30.

אלני ויטאלי צילום: Evaggelia Thomakou

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר