מרכז הדולפין והים באשדוד. צילום: רפאלה בביש מנהלת חינוכית מחמל"י

סוכות במרכז הדולפין והים באשדוד: פעילויות לכל המשפחה

פורסם בתאריך: 11.10.19 16:50

     

במהלך חול המועד סוכות מרכז הדולפין והים מקיים סיורים ייחודיים הפתוחים להרשמה לקהל הרחב.

מרכז המבקרים של עמותת מחמל"י (מרכז חקר, מידע וסיוע ליונקים ימיים בישראל), הראשון מסוגו במזרח התיכון, שוכן במתחם בית הספר לקציני ים אורט אשדוד.

בתום הסיור במרכז נהנים הילדים מפעילות יצירה מיוחדת שמועברת בידי המדריכים (ללא תוספת תשלום). הכנסות המרכז מוקדשות לשימור דולפיני ישראל.

להרשמה לאירועים >>

ליאור הדולפין יוצא לטייל: הסיור מיועד לגילאי 5-8. מוזמנים להצטרף למסע המרתק של ליאור, גור הדולפינים, לאורך שפך נחל לכיש ובמרכז הדולפין והים. במהלך הסיור המודרך נגלה את מסתרי הים ונלמד על היונקים הימיים המשכנים אותו – מהדולפין ועד ללוויתן הענקי. בתום הסיור תתקיים פעילות יצירה לילדים.

יום בחייו של חוקר ימי: הסיור מיועד לגילאי 9-12. בואו להכיר מקרוב את עבודתו של החוקר הימי: במהלך הסיור המרתק, שתחילתו בנחל לכיש, תכירו את עולמם המופלא של היונקים הימיים, ותוכלו לגלות כיצד חוקרים דולפינים ומהו אופן הטיפול בהם. בתום הסיור ייערך משחק ייחודי להכרת עבודת החוקר. מחיר כרטיס: 35 שקלים.

סיור לכל המשפחה: מתאים לכל הגילאים. גלו את עולמם המופלא של היונקים הימיים ואת מגוון האורגניזמים ובתי הגידול הייחודיים שבים שלנו. בין השאר תוכלו להתרשם בסיור, שתחילתו בנחל לכיש, מהאוסף הנדיר של מחמל"י, הכולל שלדים של דולפינים ולווייתנים, וכן ללמוד על התפתחותם האבולוציונית של היונקים הימיים ועל מערכת החושים המעניינת שלהם. בתום הסיור תתקיים פעילות יצירה לילדים. מחיר כרטיס: 35 שקלים.

משך הפעילות (סיור+יצירה): כשעתיים.
מבוגר חייב ברכישת כרטיס. ילדים עד גיל 3 – חינם.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר