רחבת השוק, מגדל השעון וחוף לידו. צילום רחפן: שבתאי טל
רחבת השוק, מגדל השעון וחוף לידו. צילום רחפן: שבתאי טל

מצלמים את אשדוד מהאוויר? יכולים לזכות בפרסים

החברה לתיירות אשדוד מזמינה את בעלי הרחפנים חובבי הצילום לתחרות פתוחה של צילומי העיר מהאוויר, וידאו וסטילס, בסיומה יחולקו פרסים: אלפיים שקל למקום הראשון, אלף לשני ו-500 לשלישי

פורסם בתאריך: 10.10.19 20:53

     

החברה לתיירות אשדוד מזמינה את בעלי הרחפנים חובבי הצילום לתחרות פתוחה לכולם של צילומי העיר מהאוויר (וידאו ו-סטילס), בסיומה יחולקו פרסים שווים במיוחד בכל אחת מהקטגוריות (פרס ראשון 2,000 שקל, פרס שני 1,000, פרס שלישי 500). כל מה שצריך הוא להיכנס אל הקישור, לקרוא את תנאי התקנון ויאללה – לצאת ולצלם!

בשנים האחרונות הפכו הרחפנים לחלק בלתי נפרד מהנוף ומחיי הפנאי שלנו וכמובן שהם בבחינת כלי חובה עבור כל צלם חובב – שכן הם מאפשרים לצלם מקומות, אנשים ואירועים מזווית חדשה שעד היום  כמעט ולא ניתן היה להגיע אליה מבלי השקעה כספית גדולה (מנופים וכדומה).

חוף אורנים. צילום רחפן: שבתאי טל

החברה לתיירות החליטה לקיים תחרות פתוחה עבור כל בעלי הרחפנים, במסגרתה ייבחרו הביצועים הטובים ביותר במסלול וידאו (משך סרטון עד דקה, ניתן לשלוח עד 3 סרטונים למשתתף) ובמסלול צילום סטילס (ניתן לשלוח עד 10 תמונות).

כיכר עין השמש (היובל). צילום רחפן: שבתאי טל

כיצד משתתפים?

מצלמים בשטח העיר **בכפוף להנחיות הרשות לתעופה אזרחית (רת"א) בלבד**, נכנסים לעמוד האירוע בפייסבוק של תיירות אשדוד Visit Ashdod, קוראים את התקנון ויוצאים לדרך! חבר שופטים מטעם תיירות אשדוד יבחר את הצילומים המנצחים – על פי איכות התמונה, יצירתיות הצלם ומרכיבים נוספים.

חוף גיל (הגולשים) והמרינה. צילום רחפן: שבתאי טל

הגשת חומרים – עד 31 באוקטובר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר