נמל אשדוד. צילום: גל אורן

נמל אשדוד מנקודת המבט של אינסטגרמרים

פורסם בתאריך: 22.9.19 22:10

     

נמל אשדוד בלי פילטר: לראשונה נערך בנמל אשדוד סיור מיוחד לאינסטגרמרים מובילים בישראל. בסיור השתתפו כ-30 אינסטגרמרים פופולאריים וצלמים מקצועיים, ביניהם גם צלמים מקומיים מאשדוד. מדובר בפעם הראשונה שאושיות אינסטגרם ישראליות מקבלות הצצה ללב ליבו של הנמל ולעשייה שבו.

במהלך הסיור התאפשר לאינסטגרמרים להכיר את נמל אשדוד בזווית ייחודית ולצלם תמונות במקומות שרק צלמים מעטים זכו להגיע אליהם. הסיור כלל, בין היתר, ביקור בבטן האנייה, במנופים, במכולות ובמרכז המבקרים החדשני. המשתתפים בסיור נחשפו לטכנולוגיות החדישות ולציוד העבודה המתקדם בנמל.

 

View this post on Instagram

 

. . ביום שישי הוזמנתי לנמל אשדוד יחד עם עוד אינסטגרמים מוכשרים, לחוויה שלא ניתן היה להגיע אליה לבד. אז חוץ מזה שעליתי על מנוף בגובה מטורףףף והתגברתי על הפחד גבהים של עצמי ⁦💪🏻⁩⁦💪🏻⁩ היה מרגש לגלות שהנמל הוא לא רק שחיתיות וועדי עובדים אלא חבורה של אנשים שעושים עבודתם נאמנה בצורה הכי מקצועית שיש. תודה על סיור מפעים ואירוח מהלב . . . #tavernello_ii#urban_israel#insta_israel#big_shotz_travel#phototag_it#pro_ig#special_shotz#cool_capture#exclusiv_shots#igpodium#main_vision#global_hotshotz#awesomeearth#thebestestination#thebest_capture#wonderful_places#awesome_photographers#world_shotz#נמלבליפילטר #igourisrael#instagram_israel#moment_oftheday#e_srael#igersisrael#insta_global#ig_israel#loves_israel#il_instagram#all_israel#jj_forum_2683 @ashdodport

A post shared by gal oren (@galoren444) on

אחד מרגעי השיא בסיור היה עלייה למנוף הגבוה ביותר הקיים בנמלי ישראל שהגיע לנמל אשדוד לפני מספר חודשים. חברי הסיור זכו לטפס על המנוף, המתנשא לגובה של 123.5 מטר, ולצלם ממנו בפעם הראשונה. את הסיור הובילו עובדי הנמל, אשר חלקו עם המשתתפים בסיור מחוויותיהם האישיות בעבודה בנמל.

יו"ר נמל אשדוד, אורנה הוזמן-בכור, סיכמה: "הסיור מעניק הזדמנות ייחודית לאנשים מבחוץ, לקבל הצצה לפעילות המיוחדת המתרחשת בנמל במהלך כל שעות היממה. קיבלנו תגובות נלהבות מהמשתתפים, ואנו מזמינים את הקהל להתרשם מתוצרי הסיור ולהגיע לביקור במרכז המבקרים החדשני בנמל, לחוויה מקורית ויוצאת דופן".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר