הבמאי אושרי כהן וחבורת השחקנים הבוגרת צילום: יח"צ

יוצרים תאטרון בקהילה 

קבוצת התאטרון הקהילתית 'ברמוזה' פותחת סדנה חדשה  לבוגרים מתחילים  

פורסם בתאריך: 18.9.19 20:50

     

 ‏אושרי כהן( 45)מאשדוד מהנדס אזרחי בהשכלתו העובד בחברת נתיבי ישראל כמנהל תחום הבטחת איכות של גשרים ומבנים עוסק בשעותיו הפנויות בהוראת המשחק לתאטרון עם קבוצה קהילתית, "מאז ומתמיד אהבתי תאטרון, אומנות המשחק תמיד קסמה לי " -מספר לנו הבמאי אושרי כהן על מפגשו עם עולם התיאטרון-" לפני כ- 18 שנה , ראיתי מודעה בעיתון על קבוצת תאטרון למבוגרים שנפתחת בהדרכתם של ג'רום ארוש ונחום ישראלי בקבוצת תאטרון ברמוזה , ביחד עם אשתי נרשמתי לקבוצה."

"אצל ג'רום למדתי ליצנות רפואית ועבודה עם מסכות", ממשיך אושרי ומספר, "ואצל נחום למדתי תאטרון ריאליסטי, מודרני, יסודות הקומדיה וגם בימוי. עם הקבוצה שהגבשה העלנו מופע וזאת הייתה הפעם הראשונה שלי על במה. לאחר מכן עלתה גם הצגה בה לקחתי חלק בבימויו של נחום ישראלי. עם קבוצת הבוגרים של 'ברמוזה' יצאנו להופעות רחוב , השתתפנו בפסטיבל עכו עם כמה מיצגים. הצטרפתי לקבוצת תאטרון בהדרכתה של דבי לומברוזו והעלנו הצגה בשם "כל אדם" .לפני כארבע שנים התקבלתי לקבוצת תיאטרון בגבעתיים  ובבימויה של פנינה לוי מ"תאטרון הפנינה" העלנו מחזה  בשם "מים רבים" שהשתתף בפסטיבל "כל הארץ במה" בצוותא בתל אביב. מכל מורה ומורה מכל במאי ובמאי למדתי המון ארסנל הכלים שלי גדל ומיומנות המשחק והאהבה למשחק רק גדלו."

לפניי מספר שנים פנה ג'רום ארוש, מנהלה של קבוצת תאטרון 'ברמוזה' לאושרי כהן עם הצעה להדריך קבוצה של בוגרים באמנות המשחק לתאטרון ואושרי החליט באופן חיובי, " הרגשתי שיש לי מה לתת ומה ללמד, כך שפעם בשבוע היינו נפגשים בשעות הערב לומדים, משפרים את הביטחון העצמי ,העמידה מול קהל, עושים עבודה על דמויות , מאלתרים ,עבודה עם הגוף , שרים ומשחקים "-מספר לנו אושרי -"  החלטתי להעלות את רף הריגוש שלי ושל הקבוצה, שחלקם אף היו תלמידים איתי בעבר ושיחקנו זה לצד זה בהצגות שונות  ולהעלות ערב מונולוגים ודיאלוגים של חנוך לוין . במהלך השנה נפגשנו פעם בשבוע ללמוד את אמנות התאטרון ,לאחר כמספר חודשים של עבודה התאמתי לכל שחקן את הדמות שמתאימה לו  לדעתי מתוך מחזותיו של חנוך לוין והכול מתוך הסכמה ורוח טובה."

יהודה בר יוסף, שחקן בקבוצת הבוגרים הוותיקה מעיד יחד עם חבריו כי אושרי במאי מוכשר  ביותר, מקצוען ללא פשרות לצד אישיות נעימה ויוצאת דופן המאפשרת ללמוד וליצור בהרמוניה. למי שחיידק התיאטרון מקנן בו ומבקש להגשים חלום זו ההזדמנות אושרי פותח קבוצה למתחילים בכל יום שני לאחר החגים.

יהודה בר יוסף-ברמוזה צילום: יח"צ

קבוצת תאטרון ברמוזה-בית ספר למשחק בתאטרון, אמנות תאטרון הרחוב וליצנות לילדים, נוער ומבוגרים. למידע והרשמה:08-8555478.

 

 

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר