הצוות המסור בטקס הסיום של תכנית Restart

סיום מוצלח לתכנית Restart

בשבוע שעבר התקיים באשדוד, טקס הסיום של תכנית Restart: תכנית הכשרה טכנולוגית ושיקומית למתמודדי נפש, שנועדה להכין אותם להשתלבות בשוק עבודה דינמי ומשתנה

פורסם בתאריך: 15.9.19 12:17

     

סביבת עבודה חדשה, טכנולוגית ודיגיטלית – פוגשת ומטרידה את רובנו בהשתלבות ובמציאת מקום עבודה חדש. גם מתמודדי נפש, שמעוניינים להשתלב בשוק העבודה הפתוח, ולעבוד בתעסוקה משמעותית שמתאימה ליכולתם – נתקלים בחששות אלו, ואף נמנעים מלהכיר ולהשתלב בזירות עבודה טכנולוגיות וחדשניות.

בשבוע שעבר התקיים באשדוד, טקס הסיום של תכנית Restart, תכנית הכשרה טכנולוגית ושיקומית למתמודדי נפש, שנועדה להכין אותם להשתלבות בשוק עבודה דינמי ומשתנה.

סימולטור הכנה לשוק העבודה באדיבות: יח"צ אנוש

סימולטור הכנה לשוק העבודה באדיבות: יח"צ אנוש

זו אחר זה עלו לבמה 8 מתמודדים שעברו הכשרה אינטנסיבית בת 4 חודשים, עבדו קשה, השקיעו והתמידו – על מנת לסיים את הקורס בהצלחה, ולהתאים עצמם לדרישות הטכנולוגיות המשתנות והנדרשות כיום מעובדים בשוק החופשי.
במהלך הטקס, נ' – אחד המתמודדים, בוגר הקורס, אמר לקהל: "עד הקורס הייתי "תקוע" במצב שלא חשבתי שאוכל לצאת ממנו לעולם. בעקבות הקורס וצוות Restart, הבנתי שזו הבחירה שלי לקום, ללמוד, להבין, להתאים עצמי ולהיות בעשייה".

לטקס הסיום המרגש הגיעו בין היתר השותפים לתכנית ונציגי משרד הבריאות, ביניהם עפר בבלי, מנכ"ל המשרד הישראלי של הפדרציה היהודית בשיקגו, שאמר: "לאנוש שותפות אמיצה ומשמעותית עם הפדרציה היהודית בשיקגו. פתחנו את הדלת לשיתוף פעולה עם קרן BREAKTHROUGH – התומכת בתכניות בעלות אופי חדשני-אסטרטגי והדואגות לרווחת העתיד של האנשים בקהילות היהודיות בארץ ובשיקגו. לשמחתנו הגדולה, הקרן האמינה בתכנית RESTART, תמכה בה ואפשרה הוצאתה של התכנית לפועל וכפועל יוצא את המעמד המרגש הזה. התכנית היא למעשה מהות התפיסה של שיקום ושילוב בפדרציה – "לתת חכות ולא דגים", כשהמשך השיקום – תלוי במתמודד ובמוטיבציה שלו בלבד״.

עוד השתתפו בטקס: נועה לוי – מנהלת תחום התעסוקה במשרד הבריאות, רינת ראם – רכזת משנה בסל שיקום מחוז דרום, וקרן לוי – מתאמת סל שיקום מחוז דרום. בהזדמנות זו אנו רוצים להודות להן ולמשרד הבריאות שוב, על הבעת האמון והשותפות, על הבנת החשיבות של הפעלת התכנית באשדוד ועל התמיכה לאורך כל הדרך מתחילת התכנית.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר