חמישי בקשות צילום: פוטו דוד אסייג

"חמישי בקשות" חוזר בעונה שנייה

חמישי בקשות חוזר בעונה שנייה– 20 קונצרטים של שירת הבקשות על הבמה ולכל המשפחה. ימי חמישי בשעה 20.00 בערב באודיטוריום מונארט

פורסם בתאריך: 25.8.19 21:03

     

לאור ההצלחה של השנה הקודמת המרכז לתרבות האנדלוסית ולפיוט בישראל יוצא זו השנה השנייה ברציפות בסדרה בת 20 קונצרטים שיתקיימו מידי יום חמישי באודיטוריום מונארט אשדוד בביצוע אנסמבל פייטנים בראשותו של הפייטן אברהם (אבי) אדרי ובליווי שני נגנים אנדלוסיים במקביל לשירת הבקשות המתקיימת בערבי שבת מידי שבוע בבתי הכנסת השונים ברחבי העיר אשדוד בראשותו של רבי דוד אדרי זוכה פרס גאון ואנסמבל הפייטנים הישראלי.

מנהג שירת הבקשות בו נהגו לקום באשמורת הבוקר ולשורר בלילות שבת של תקופת החורף, החל משבת פרשת ״בראשית״ ועד לשבת ״זכור״ – שבת שלפני פורים, שהן עשרים שבתות בשנה פשוטה ועשרים וארבע בשנה מעוברת. חלקם הגדול של הפיוטים חוברו על ידי משוררי ופייטני מרוקו וחלקם חוברו בתקופת תור הזהב בידי חכמי ומשוררי ספרד.

הקונצרטים מטרתם לתת אפשרות לציבור הרחב אשר אינם מצליחים להגיע לבתי כנסת בשעה ארבע לפנות בוקר ובשעה 21:00 בערבי שבת, לאנשים שאינם גרים בקרבת מקום ורוצים לחוות את שירת הבקשות וכמובן לתת למשפחות שלמות את האפשרות לקחת חלק במסורת תרבותית נפלאה זו גם יחד.

חובבי הפיוט האנדלוסי מוזמנים לבוא עם כל המשפחה, לשמר את המסורת היהודית העשירה בסדרת ״חמישי בקשות״ וליהנות מחוויית פיוט ושירה בקונצרטים מרגשים כל ימי חמישי בשעה 20.00 בערב באודיטוריום מונארט, רחוב דרך ארץ 8, אשדוד.

*עלות 25₪ לקונצרט

*ניתן לרכוש כרטיסיה בת 10 קונצרטים בעלות של 150₪

לפרטים נוספים ורכישה חייגו אלינו 08-9568333

חמישי בקשות צילום: פוטו דוד אסייג

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר