כמה גדול. גוליבר בארמונות בחול. צילום שלמה בן אל ויונה אלמוג

סוגרים קיץ

הפסטיבלים הגדולים, הסיורים המיוחדים וכל מה שיש לדרום להציע לקהל הרחב בשבועיים האחרונים של הקיץ. ריכזנו עבורכם את מיטב האירועים בעיר או מדרום לה

פורסם בתאריך: 15.8.19 17:24

     

עיר הבירה

פסטיבל הבירה באשדוד

בימים רביעי וחמישי יהפוך מתחם הצעירים במרטין בובר לעיר חוף עם מופעים של אמנים ומוזיקאים מובילים לצד שלל דוכני בירה ואוכל.

ברביעי מופעים של אברהם טל ו"הדג נחש".

לאחר שכבש שוב את קיסריה וריגש אלפים שגדשו את האמפי עד אפס מקום, אברהם טל מגיע לאשדוד לחגוג איתכם קיץ ישראלי. טל והלהקה יעלו לבמה וייתנו לכם את הלב, את הנשמה וגם 100% אנרגיה. כל הלהיטים הגדולים של אברהם בעיבודים חדשים, עם סאונד עדכני והפקה מוזיקלית מרהיבה מעשה ידיו של אברהם.

ההדים מהמופע הענק וחסר התקדים של "הדג נחש“ "שירת הסטיקר 2019” עדיין נשמעים. "הדג נחש" הם להקה מצליחה ואהובה בישראל, מחלוצי ההיפ הופ והראפ בשפת הקודש המשלבים טקסטים מושחזים וגרוב ישראלי אותנטי עם טעמים של אר—אן—בי, רגאיי, פאנק ורוק. הלהקה היא חבורה אנרגטית ומדויקת שאכפתיות, מודעות חברתית וישירות הן השם השני שלה. מצוידים באלבומי זהב, פלטינה ובעיקר במטען שירים שתופסים אצל כל אחד מאתנו רגע, תקופה ומצב בחיים, הם מזמינים אתכם לזוז איתם במופע קיץ מיוחד. זאת ההזדמנות לבוא ולזוז עם הדור הבא בחגיגת להיטים מטורפת.

אברהם טל צילום: דור מלכה

הדג נחש. צילום יח"צ

בחמישי מופעים של מוש בן ארי וסאבלימינל

מוש בן ארי מגיע לאשדוד עם הלהקה המדהימה שלו לחגיגה שמחה ומרימה כמו שרק הוא יודע עם הלהיטים הגדולים מכל השנים לצד שירים חדשים. מופעי הלהקה הידועים של מוש חרכו במות מקצה אל קצה עם חגיגה צבעונית ושמחה של צלילים וקולות מרחבי העולם שצברה לה קהל מעריצים אדוק. כבר יותר מ—20 שנה שבן ארי נמנה עם היוצרים המשפיעים ביותר במוזיקה הישראלית. מי שהביא סאונד חדש בנגינתו הייחודית, שהייתה
לפורצת דרך בנוף המוזיקה הישראלית, שילב כלים נדירים וסגנונות היישר ממסעות ברחבי העולם והוביל גל חדש של מוזיקה, שהיום היא בלתי נפרדת מפס הקול הישראלי.

סבלימינל מגיע לאשדוד לאחר שחרך את הרדיו הישראלי עם “חלום של כל גבר”, השיר המושמע ביותר בשנת 2015, ו“שרוטים”, השיר המושמע ביותר בשנת 2016. רגע לפני כניסתו לתכנית "אקס פקטור" כשופט החדש בפאנל מוציא חלוץ ההיפ הופ הישראלי אלבום חדש, שביעי במספר, "צבע לחיים". זהו אלבום אופטימי, בוגר ומרגש, הצבוע בשלל סגנונות מוזיקליים: היפ הופ, פאנק, רגאיי, רוק, מוזיקה בלקנית ועוד. את סאבלימינל ילווה הרכב שמייצר מוזיקה משובחת לנשמה ולרגליים. מדובר בהפקה מוזיקלית חדשנית לרפרטואר הלהיטים האינסופי של סאבלימינל מכל הזמנים. המופע משלב להיטים של סאבלימינל מכל התקופות ובכל הסגנונות.

כרטיסים בטלפונים: 9561114, 054-8024966.

מוש בן ארי 2019 צילום: אביב לוסקי

סאבלימינל

רביעי וחמישי 22-21.8.19, החל משעה 18:00, מתחם הצעירים במרטין בובר, אשדוד

ארמונות בחול

אלזה ואנה, מואנה, סינדרלה וגיבורי ילדות נוספים בפסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול. הכניסה חופשית

החל מיום ראשון הקרוב בחוף בר כוכבא פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול שיגיע מחוץ לארץ.

בימים אלו נערמים לאורך חופי אשקלון יותר מ-1,000 טונות של חול, שאותם יהפכו אמני פיסול בחול מרחבי העולם לפסלים ענקיים במסגרת פסטיבל אשקלון הבינלאומי. הפסטיבל המקורי יתקיים בחוף בר כוכבא בעיר למשך שישה ימים ב—23—18.8.2019 בשעות 22:00-10:00 ויכלול 15 פסלים ענקיים של דמויות אהובות מאגדות ילדים. לאורך הטיילת יהיו מגוון פעילויות לכל המשפחה.

במשך כל ימי הפסטיבל יתקיים החל מהשעה 18:00 הפנינג לכל המשפחה ברחבי הטיילת, שיכלול מתחמי יצירה לכל המשפחה. הטיילת תתמלא באמני רחוב שיציגו מופעי קרקס, מופע אקרובטיקה, מתחם של פסלים חיים, תהלוכות קומיות, תיאטרון רחוב, מתחמי הפעלה מוזיקליים, מתחם פיסול בחול על ידי מיטב המדריכים בארץ, מתחם מזון בתשלום, ובו פוד-טראקים עם אוכל צמחוני, בשרי וחלבי.

במסגרת אמנות הפיסול כ-1,000 טונות של חול מיוחד ישמשו את האמנים ליצירת פסלים המתנשאים לגובה של למעלה מחמישה מטרים של דמויות מתוך אגדות ילדים — היפה והחיה, בת הים הקטנה, הברווזון המכוער, אלזה ואנה, כיפה אדומה והזאב, שלגייה ושבעת הגמדים, סינדרלה, אלאדין, מואנה וגיבורי אגדות מוכרים ואהובים נוספים.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם: “כיאה לעיר עם ים של אפשרויות, אני שמח להזמין את כל תושבי ישראל להגיע לאשקלון המתפתחת והמתחדשת וליהנות יחד איתנו מפסטיבל ייחודי המשלב בין אמנות רחוב, תרבות, יצירה ייחודית וחופי הים המאפיינים את עירנו. אמנם זאת השנה הראשונה שאנו מפיקים פסטיבל בינלאומי מהסוג הזה, אך אני בטוח בכך שזוהי תחילת של מסורת שתישמר לעוד שנים רבות”.

ג’קי בכר, המפיק והמנהל האמנותי של הפסטיבל: “אנו שמחים להביא לישראל את מיטב אמני פיסול החול המובילים בעולם לשבוע מהאגדות, שבו הקהל הרחב יכול להתרשם מהיצירות המקסימות שהם יצרו במיוחד לפסטיבל ועבדו עליהן במשך ימים ארוכים. הקהל הרחב מוזמן ליהנות מחוויה לכל המשפחה ללא עלות ומעוד מגוון פעילויות שיתקיימו לאורך הטיילת באשקלון”.

הכניסה חופשית.

ראשון עד חמישי 23-18.8.2019, שעות 22:00-10:00, וביום שישי, בשעות 16:00-10:00, חוף בר כוכבא בטיילת אשקלון

הקמות. צילום שלמה בן אל ויונה אלמוג

אשקלילה

העיר העתיקה אשקלון מתעוררת לחיים

בשלישי בגן לאומי תל אשקלון סיור שנגלה בו את עברה המרתק של אשקלון שלא הכרתם בחוויה משפחתית לעת ערב.

בואו לטייל בין דמויות שיספרו סיפורים נבחרים מעברה המפואר של העיר, בהן שמשון הגיבור שנלחם בפלישתים וממלוכ ססגוני שיספר סיפורי אלף לילה ולילה על העיר.

כמו כן, תפגשו מכשפה מקומית, שתושבי העיר הקדומה בזו לה, ואף על פי כן היא תגלה לכם סודות על כישוף וגם תלמד אתכם לרכוב על מטאטא, אם רק תרצו.

את הלילה בגן הלאומי תוכלו לחוות גם בחושך — חדדו את חושיכם בסיור עששיות קצר, במשחקי צלליות ועוד. ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים.

שלישי 27.8.19, החל משעה 19:00, גן לאומי תל אשקלון

KD-G-B- תל אשקלון-מנו_גרינשפן)

תל אשקלון. צילום מנו גרינשפן

עושים סלפי

פסטיבל הסלפי בנתיבות.

בימים רביעי וחמישי בשבוע הבא יתקיים לראשונה בישראל פסטיבל הסלפי בנתיבות.

הפסטיבל לוקח את תופעת הסלפי למקום חדש, אמנותי ומסקרן. עשרות עמדות צילום חווייתיות ועבודות אמנות לצילום סלפי מטורף שעוצבו במיוחד לפסטיבל בידי אמנים שונים. נוסף לכך, יתקיימו מופעי רחוב, מיצגים ואטרקציות לכל המשפחה.

הכניסה חופשית.

רביעי וחמישי 29-28.8.19, החל משעה 18:00, סמלו, נתיבות

סטפן בתמונת סלפי עם אלפי בני-הנוער שהגיעו לראותו. צילום: יניב אהרון

תיאטרון ברחובות

פסטיבל תיאטרון רחוב באופקים.

בימים רביעי וחמישי פסטיבל תיאטרון הרחוב הרביעי באופקים.

עשרות אמנים מהארץ והעולם יציגו מופעי תיאטרון רחוב מקוריים עם דמויות מסקרנות וססגוניות. במהלך ימי הפסטיבל יתקיים מופע אקרובטיקה עוצר נשימה, שבמהלכו יהלך אקרובט על חבל מתוח בין שני בניינים.

הכניסה חופשית.

רביעי וחמישי 22-21.8.19, החל משעה 18:30, הרצל, אופקים

תיאטרון ברחובות .צילום Herman && Henriette שווייץ ישראל 

הכדורים באים

מטס כדורים פורחים בבשור.

בחמישי ושישי בשבוע הבא בפארק הבשור אירוע נודד של כלי הטיס הציוריים במעופם ממעיין חרוד שלמרגלות הגלבוע עד מעיין הבשור שבנגב הצפוני.

ביום חמישי בערב ייערך מופע להטוטנות לכל המשפחה ואחריו מופע glow night מרהיב של כדורים פורחים מוארים ומרקדים במקצב מקפיץ.

למחרת עם הזריחה יהיה מטס של כ-14 כדורים פורחים מהארץ ומהעולם, והם ירחפו מעל הפארק עד שייעלמו בקצה האופק.

אפשר להמשיך לבלות בפארק לאחר המטס. במקום יהיו דוכני מזון בתשלום.

החל מחמישי 22.8.19 בשעה 16:00 ועד יום שישי, גן לאומי אשכול (פארק הבשור)

כדורים פורחים באשכול. צילום עמית לבקוב

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר