קיץ ישראלי מופע קרקס

כשנגמרות הקייטנות: קיץ ישראלי 10

קיץ ישראלי 10: 8 מתחמים ב- 10 שח כניסה למתחם החופשה הגדולה בישראל במחיר של 10 ₪ 18-28.8

פורסם בתאריך: 7.8.19 20:47

     

עיריית אשדוד מצאה פיתרון לשבועיים האחרונים של אוגוסט, בהם כבר אין קייטנות: קיץ ישראלי 10 בעלות של 10 ₪. אז למי שלא יודע, התוכנית יוצאת בתאריכים 18-28.8 לדרך ובימים הקרובים תשלח גם חוברת דיגיטלית לתושבים תוכניה.

לא לחינם נקבעו השבועיים האחרונים של חודש אוגוסט כמועדים המתאימים ביותר לתוכנית.היה זה כמענה למדיניות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי,המבקש להנחיל פעילות מגוונת למקסימום משתתפים מתושבי העיר ולהקל על ההורים ככל שרק ניתן.

התכנית הייחודית כוללת 8 מתחמים, ב-12 ימים, בעלות של 10 ₪ או ללא תשלום 2 מתחמים הינם רגעים מיוחדים  לילדים עם צרכים מיוחדים.  מיזם זה הוא ראשון מסוגו בישראל ועיריית אשדוד הייתה הראשונה לבנות תוכנית חדשה שנותנת פיתרון אופטימאלי לשבועיים האחרונים של הקיץ, בנוסף כמובן לתוכנית אירועי הקיץ שהתנהלו בכל תקופת החופשה.

"את המתחמים יפעילו בני הנוער מתנועות הנוער וממועצת הנוער העירונית אשר יקבלו שכר עבור עבודתם, כך שהתוכנית מצליחה לתת מענה כפול: גם פעילות בילוי ופנאי לציבור התושבים וגם מענה תעסוקתי לנוער" אומרים בעירייה ומאמינים כי גם מודל זה יזכה לחיקויים ע"י רשויות אחרות.

"שבועיים לפני סיומה של חופשת הקיץ,לאחר שכבר היינו בחופשה והקייטנות הסתיימו, החלטנו ליצור תוכנית נוספת אשר תיתן מענה רחב ומגוון לימי החופש הנותרים. קיץ ישראלי 10 לשבועיים נוספים, שבהם נקים 8 מתחמי ענק מגוונים עם מיטב האומנים ושפע של פעילויות, סדנאות ומופעי תרבות איכותיים, שינעימו את זמנכם" אומרים בעירייה ומוסיפים בסיפוק רב: "אנו גאים להמשיך ולהוביל מיזמי בילוי ותרבות לרווחת התושבים, ולהעניק שפע הזדמנויות לבילוי ופנאי לכל המשפחה, גם בימי חופשת הקיץ האחרונים, בתקווה שאירועים אלו יהפכו למסורת גם בשנים הבאות."

לחוברת הדיגיטלית: https://bit.ly/2YwLkuC

קיץ ישראלי במוזיאון

פעילות מים

חופשה על המים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר