ישי לוי צילום: נהוראי חובב ביטון

אלה האמנים שישתתפו בפסטיבל אושפיזין מוזיקלי באשדוד

פסטיבל אושפיזין מוזיקלי יתקיים בחול המועד סוכות זו השנה החמישית, ויציע גם השנה רשימה מפוארת של מופעים והפקות מקור. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 15-19/10

פורסם בתאריך: 31.7.19 09:00

     

פסטיבל אושפיזין מוזיקלי יערך זו השנה החמישית באשדוד בחול המועד סוכות.

  בפסטיבל ישתתפו:

עידן עמדי, חנן בן ארי, יובל דיין, לירן דנינו, עידן חביב וישי לוי – במסגרת מופע אמפי ענק "לילה של כוכבים 2",עמיר בניון מארח את ארקדי דוכין ומיכה שטרית, יובל בנאי במופע "יובל שר יוסי", ירדנה ארזי מארחת את אילנית, להקת "צלילי העוד" עם רמי דנוך, הרכב הפלמנקו הישראלי- בינלאומי המוערך "רמנגאר", אסי יחיאל מארח את הזמרת היווניה אספסיה סטרטיגו, דן כנר במופע המוקדש לתכנית הרדיו המיתולוגית "צפיחית בדבש","הגדוד העיוורי" מארחים את חני ליבנה וגילה חסיד במופע "אובלדינו", סופי צדקה והבלאדים, הזמרת קרן הדר והמופע "בחלונות הגבוהים".

עידן חביב צילום: מאיר כהן

התכנית האמנותית המלאה(ע"פ לוח הזמנים) : 

יובל שר יוסי

יובל בנאי מבצע ממיטב הקלאסיקות של אביו, יוסי בנאי

15.10 משכן אשדוד, 21:00 

 למעלה מעשור ללכתו, יוסי בנאי עודנו נחשב לגדול אמני הבמה שהיו בארץ. זמר, שחקן קולנוע ותיאטרון, פזמונאי, כותב, בדרן, קריין ובמאי תיאטרון,  חתן פרס ישראל ופרס התיאטרון. כעת, בנו יובל בנאי, מי שפרץ דרך חדשה במוזיקה המקומית עם להקתו משינה, מעלה לראשונה ערב המוקדש לשירים של אביו המלווים אותנו למעלה מ-50 שנה.

יובל שר יוסי. צילום: רון קדמי

המפגש בין האיכויות הבלתי נשכחות של יוסי בנאי ויכולותיו המוזיקליות והבימתיות של יובל בנאי,מציף בנו געגוע למה שהיה ומה שאולי עדיין יכול להיות. 

את המסע מלווים מוזיקאים מובילים:

גיטרות: גבע אלון-גיטרות, בס: עמיר 'ג'נגו' רוסיאנו תופים: אסף רייז –תופים, פסנתר: לירון "פלורה" משולם

ויולה: גליה חי

 

סופי והבלאדים

15.10 אודיטוריום מונארט, 20:00 

המופע "סופי והבלאדים" משלב ארסנל של שפות ותרבויות ומתבסס על הקשר בין העברית העתיקה, המודרנית והערבית שמקורם בלב התרבות הישראלית, ההופעה הרב שפתית מציגה פרשנות חדשנית למזמורים אותם שרו בעם ישראל עוד מתקופת בית המקדש וכן יצירות קוליות ואינסטרומנטליות מאמצע המאה ה-20 של מלחינים ערבים.

כל אחת מהתרבויות בו נוגע המופע, יצרה מוזיקה על פי האידיאלים האסתטיים שלה, ובכל זאת , לתרבויות אלו השפעה לא מועטה האחת על האחרת בהתהוות המוזיקה המקומית .

המופע נודד בין השפות והתרבויות ומטשטש בעונג את הגבולות בניהן.  

משתתפים:

שירה: סופי צדקה, נגן עוד: יניב טייכמן, קאנון: אריאל קסיס, חליל: יוגב לוי, כלי הקשה: גדי סרי

 

רמי דנוך ולהקת צלילי העוד

16.10 אודיטוריום מונארט, 20:00 

להקת צלילי העוד והסולן רמי דנוך חוגגים ארבעים וחמש שנות זמר ומעלים לבמה מופע חם ומלהיב של כל הלהיטים הגדולים משנות הפריחה של מוזיקת "הקאסטות" חנל'ה התבלבלה ,אני הוא גדליה, חסידה צחורה ועוד רבים וטובים.

תופים: אושרי בוקובזה, גיטרה בס: אילן הלל, גיטרה סולו: דורון שחר, קלידים: ברק רוני

 

ירדנה ארזי מארחת את אילנית 

16.10 משכן אשדוד, 21:00 

ירדנה ארזי יוצאת לסיבוב הופעות בו היא חוזרת ללהיטיה הגדולים מכל השנים ומארחת את אילנית "אתה לי ארץ", "שהשמש תעבור עלי", "דרישת שלום", "עוד נגיע הביתה" "מה נתת לי", "היא רוקדת", "בן אדם", "עגילי דמאר", "הכינור הנאמן", "יש ונדמה", "מוזיקה נשארת" ועוד רבים וטובים.

משתתפים :ניהול מוזיקלי: אורי זך, מחשב, קלידים וניהול מוזיקלי: אורי ויינשטוק, גיטרות: איתמר שליו

שירה, חליל וגיטרה: אתי, תופים: לוקי, גיטרה בס: נעם שחם עוד, כינור בוזוקי וכלי הקשה: ספי עספורי

 

 

 

 

לילה של כוכבים 2 – המופע המרכזי של הפסטיבל, הפקת מקור

בהשתתפות: עידן עמדי, חנן בן ארי, יובל דנינו, עידן חביב וישי לוי 

16.10 אמפי אשדוד, 20:00

חוזרים לאמפי אשדוד עם הפקת המקור המדהימה – לילה של כוכבים 2 ובו על במה אחת מפגש מרגש, הקולות הגדולים של השנים האחרונות וקול אחד ענק שמלווה אותנו כבר לא מעט שנים. חיבור בין האמנים והיוצרים מהדור החדש בהם: עידן עמדי, חנן בן ארי, עידן חביב, יובל דיין ולירן דנינו עם הזמר האהוב ישי לוי בערב שכולו להיטים ושירים מרגשים מתוך הרפרטואר המוכר והאהוב. 

יצירותיהם של האמנים במופע מביאות לקהל ניחוחות שורשיים מהמוזיקה עליה גדלו והשפעות עמוקות מהתרבות היהודית לצד לחנים ועיבודים עדכניים שכבשו את הקהל הישראלי. 

ניהול והפקה מוזיקלית: נדב ביטון, תופים: ערן חיו, בס: רן קאופמן, כלי הקשה: נדב גיימן, קלידים ומחשב: חיים וייס, גיטרה חשמלית: אדם טל, גיטרה חשמלית: דוד ביטון, נשפן: דור אסרף, פסנתר חשמלי: נדב ביטון

 

בחלונות הגבוהים

מסע מוזיקלי בעקבת קלאסיקה ישראלית

17.10 אודיטוריום מונארט, 20:00 

מסע מוזיקלי בעקבות קלאסיקה ישראלית  בביצוע חדשני והרפתקני של שלושה מוזיקאים רב-תחומיים מרתקים

זמרת סופרן: קרן הדר , פסנתר, אקורדיון, טרומבון: משה זורמן מרימבה, כלי ההקשה, חצוצרה, אקורדיון: אסף רוט

שלישית הטריו יוצאת למסע מוזיקלי מרתק שבו שירי החלונות הגבוהים הם הבסיס לביצועים וירטואוזים המושפעים ממוזיקה קלאסית, שירי קברט, ג'אז, שנסונים ועד רוקנרול. 

עמיר בניון מארח את ארקדי דוכין ומיכה שטרית

17.10 משכן אשדוד, 21:00

עמיר בניון, זמר-יוצר, מוזיקאי, פזמונאי ומלחין ישראלי, מהמעוטרים והמוערכים במוזיקה הישראלית מזה שנים, מציין 20 שנות יצירה שכבשו את לבבות העם בזכות קולו החד פעמי והגשתו מלאת הרגש. בניון חוזר לזיכרונות דרך הקלאסיקות והשירים שהשאירו חותם.  במופע יארח בניון את היוצרים המוערכים ארקדי דוכין ומיכה שטרית 

בין שיריו בלטו "רק את", "כשאת עצובה", "מורה לחיים", "געגוע", "אולי הפעם", ו-"יש לי חלום". 

 

מתוק מדבש

עיבוד בימתי מוזיקלי לתכנית הרדיו המוזיקלית "צפיחית בדבש"

מנחה: דן כנר

19.10 משכן אשדוד, 21:30 

עיבוד בימתי מוזיקלי לתוכנית הרדיו המיתולוגית  ״צפיחית בדבש״ שכבשה את אוזניהם של אלפי מאזינים אדוקים.

מתוק מדבש. צילום: תהל אזולאי

דן כנר מנחה ומשתף בסיפורים מאחורי מיטב הלהיטים משנות ה-50'-70' שנצרבו עמוק בתודעה, וסוחף את הקהל למסע בזמן עם שירי הפופ האלמותיים מאיטליה, ספרד, צרפת וארה״ב. במופע יבוצעו שירים של מיטב האמנים כגון ניל סדקה, ארבע הגבעות, ג׳ימי פונטנה, דין מרטין, פרנס גל ועוד רבים וטובים.

משתתפים: מוזס סימן טוב, קארין שיפרין, אדם להב, שיר זלינגר.

 

דלתות PUERTAS

הרכב הפלמנקו רמנגאר במופע בכורה חדש 

אורחים: הזמרת הספרדיה Encarna Anillo והגיטריסט הספרדי Andres Hernandrs  

15.10 בית יד לבנים, 20:30 

רמנגאר מזמינה את הקהל להצטרף לחוויית פלמנקו אנרגטית במיוחד, בה נבחנת השאלה: האם יש לנו שליטה על האושר שלנו?

ללהקת רמנגאר מצטרפים 2 אמנים אורחים: נגן הבס ערן הורביץ וגדול נגני כלי הנשיפה המובילים בישראל – יוני דרור. על הבמה 14 אמנים: רקדנים, זמרים, גיטריסטים וכלי הקשה. 

 

אובלדינו- דרך הבלקן

הגדוד העיוורי שר לאדינו. אורחות: חני ליבנה, גילה חסיד

16.10 בית יד לבנים, 20:30 

ערב של קוקטיילים  מוזיקאליים מפתיעים ומשכרים לאדינו וביטלס, לאדינו ויידיש ,לאדינו וביאליק ועוד.

בואו ליהנות מהקלאסיקות האהובות, לצד שירים חדשים ומרעננים, כמו: "מדייו דה לה נוצ'ה", "נינה" ועוד. את השירים יתבלו סיפורים מרגשים ואנקדוטות משעשעות בהגשתה של מרגלית טובי, שינקה את תרבות הלאדינו מבית אמא, למופע מצטרפת באופן מיוחד הזמרת חני לבנה שיחד עם גילה חסיד תיקחנה את הקהל למסע מוזיקלי מרגש, תוסס ומלהיב של שירים מארצות הבלקן: רומניה, בולגריה, יוגוסלביה ושירי צוענים . 

להקת הגדוד העיוורי:

הלהקה קמה מתוך חברות אמיצה ורבת שנים בין שני אמנים רואים ושלושה אמנים עיוורים, שהולידה את המופע: "כטוב בעיניהם" ובעקבותיו את "הגדוד העיוורי שר לאדינו" – ערב מרגש וסוחף על טהרת הלאדינו.

 

בנמל של פיראוס

אסי יחיאל מארח את אספסיה סטרטיגו (יוון) 

17.10 בית יד לבנים, 20:30 

על רציפי הנמל בפיראוס ובטברנות שבשכונות העוני שלה, על רקע קשיי היום יום של המהגרים שהגיעו אליה, נכתבה מוזיקת רמבטיקו מופלאה. שירים אלמותיים כמו: נערה מהאי סיירוס, יום ראשון המעונן, אומופרמי סלוניקי, שנכתבו בידי מרקוס וואמבאקריס וואסילי ציציאניס הפכו זה מכבר לקלאסיקות של המוזיקה היוונית והם יקחו אותנו למסע מרגש במופע המרתק הזה אל שורשי המוזיקה היוונית האהובה על כולנו. 

את המסע הזה יובילו אסי יחיאל מגדולי הזמר היווני בארץ והזמרת הנפלאה מיוון אספסיה סטרטיגו ( המופיעה עם יורגו דלארס וכריסטו ניקולופולוס ) 

את המופע מלווה להקה בת 6 נגנים.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר