חוג גלגיליות צילום: פבל טולצינסקי ל-odrey

מתגלגלים במרכז קהילתי 'אופק'     

חוג ייחודי בעיר להחלקה על גלגיליות בהדרכת מעיין גיל קרוב 

פורסם בתאריך: 15.7.19 21:00

     

גלגיליות  הן נעליים שבתחתיתן מחוברים גלגלים המאפשרים החלקה על משטחים חלקים. הגלגיליות נפוצות כפעילות פנאי או כפעילות ספורט. חוג גלגיליות מתאים לילדים החל מגיל הגן.

מעיין גיל קרוב(27)מדריכת החוג לגלגיליות במרכז קהילתי 'אופק' המחליקה מגיל 5 ומאמנת מנוסה מזה למעלה מעשור אומרת," היכולת לרכב על גלגיליות תמיד מרגשת ומשמחת. זהו ספורט אותו ניתן לעשות ביחידים או בקבוצת חברים. הילדים לומדים לרכב על גלגיליות תוך זמן קצר, החוג ישפר להם את הטכניקה והביצועים וישדרג את ההנאה מהרכיבה על הגלגיליות. הרכיבה בשטחים ציבוריים עוללה להיות מסוכנת אם לא שומרים על כללי הזהירות".

השתתפות בחוג גלגיליות משפרת את הביטחון העצמי והדימוי העצמי של הילדים. ההחלקה על  גלגלים מלמדת אותם לאזן את שיווי המשקל והם משפרים את כושרם הגופני הכללי ומחזקים את שרירי הרגלים והגב. היציבה של הילדים מתעצבת  לכדי יציבה זקופה והם נושאים את ראשם מעלה. כספורטאים יתרגלו הילדים לנהל אורח חיים בריא, להקפיד על תזונה נכונה, ללמוד להתמודד עם לחצים באופן נכון ובריא. מה שהופך את החוג למיוחד עבור הילדים זו היכולת לשלוט בתנועת הרגלים והגלגלים.

חוג גלגיליות צילום: פבל טולצינסקי ל-odrey

לאחרונה ערכו במרכז הקהילתי מופעי סוף שנה ומעיין מסבירה," במהלך השנה המחליקים לומדים תרגילים אישיים הכוללים גם קפיצות וספינים ותרגילים קבוצתיים אשר בסוף השנה מתארגנים לכדי מופע מרהיב בחיבור של מוזיקה, תלבושות וכוריאוגרפיה. במופע הסיום, שנערך לאחרונה הופיעו קבוצת האפרוחים מגילאי גן עד כיתה ב' וקבוצת המתחילים מגילאי כיתה ג' ומעלה.

חוג החלקה אמנותית על גלגיליות לילדים בגילאי 5 עד 16 שנים. לפרטים והרשמה מרכז קהילתי 'דקל', שד' רוטשילד 6(רובע ט"ו), אשדוד.08-8668634, 050-3324442

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר