5 הכי טובים: הופעות ומופעים במדיטרנה

הבמה של פסטיבל מדיטרנה נרגשת לשים את אשדוד על המפה בהופעות עם השפעות מכל העולם שפגשו את השמש הישראלית, את הניחוח המלוח של הים התיכון ואת הטמפרמנט המזרח תיכוני בצורה חדשה ומסקרנת. את שפע הצבעים והקולות מזגנו לחמש המלצות שחבל שתפספסו

פורסם בתאריך: 10.6.19 11:34

     

צובעים את הלילה במשכן- חוויה מוזיקלית עם כמה מאמני האינדי הישראלי והטורקי הבולטים בזירת הפסטיבלים הבינלאומית. שלושה מופעים בכרטיס אחד > לולה מארש, גאיה סו אקיול וקותימן אורקסטרה מארחים את שי צברי.
במחיר הכרטיס תקבלו את צמיד ה- medi- pass שיקנה לכם כניסה חופשית בין המופעים על במת המשכן ללא מקומות מסומנים אל רחבת יריד האוכל בו תוכלו להנות משוק האוכל, יריד אמנים, בר השלומפר ומופעי 'שואוקייס' של תמרדה ולירון עמרם והפנתרים.
יום חמישי ~ 20.06 ~ החל מהשעה 20:00

משינה ותיסלם- שתי אגדות הרוק המקומיות, המלוות את פס הקול של הרוקנ'רול הישראלי קרוב לארבעה עשורים נפגשות למופע משותף עם מיטב להיטיהם האהובים לאורך השנים- יחד ולחוד, תחת כיפת השמיים באמפי אשדוד.
יום רביעי ~ 19.06 ~ בשעה 20:30

משינה ותסלם צילום: אורית פניני


מאיה בלזיצמן & מתן אפרת-
זמרת וצ'לנית, מתופף ופרקשניסט – זוג על הבמה ובחיים מתחברים על הבמה במופע "שני יסודות" המשלב פופ, רוק, מוזיקת עולם וקלאסי ברפרטואר מעורב של קאברים בעברית ובאנגלית. אחרי שני אלבומים מוערכים ובעקבות סיבוב הופעות עולמי הם מגיעים אל מדיטרנה עם המופע המשותף שלהם.
יום שלישי ~18.06 ~ בשעה 20:00 ~ מונארט אשדוד

הסלון של אלייב- מזמין אתכם לערב יוצא דופן של הפתעות וחיבורים מוזיקליים, של גרוב בוכרי מסורתי וביטים אלקטרוניים מרעננים שיתנו עיבודים חדשים לקלאסיקות של ביאליק, רוטבליט, ארקדי דוכין, אהוד מנור ומיכה שטרית בחגיגה, רגש ואהבת חינם.
יום ראשון ~ 16.06 ~ בשעה 20:00 ~ מונארט אשדוד

הסלון של אלייב צילום: חיים קמחי

פואטיכאן 4X4 – העיתונאי רוני קובן בארבע שיחות עם יוצרים ואנשי רוח שמייצגים גבריות ישראלית: העיתונאי והסופר ליאור דיין, הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה ("לאהוב את אנה"), הבימאי דני רוזנברג ושלוש אמני הפרפורמנס המגדרי – שירלי צ'רלי קליינמן, קול קולטון והיסטאריקה ג'נדראריקה- מיס אמריקה.
יום שישי ~21.06 ~ בשעות 10:00- 13:00 ~ מוזיאון אשדוד לאמנות

לכל המופעים ויותר מזה > https://www.medifestival.co.il/

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר