just dance צילום: odrey

רק לרקוד

במופע השנתי של בית הספר לספורט הריקוד ״גרציה״ השתתפו כ-150 רקדנים בכל טווח הגילאים ובכל הרמות. הרקדנים סחפו את הקהל במגוון רחב של סגנונות ריקוד

פורסם בתאריך: 29.5.19 11:34

     

לאחרונה נערך 'just dance '- המופע השנתי של בית הספר לספורט הריקוד ״גרציה״ ,במופע השתתפו כ-150 רקדנים בכל טווח הגילאים ובכל הרמות. רקדנים צעירים בתחילת דרכם לצד רקדנים מקצועיים אשר מייצגים את ישראל בהצלחה רבה בתחרויות בינלאומיות בחול, ביניהם אלופי הארץ ופיינליסטים של אליפויות אירופה.

הרקדנים סחפו את הקהל במגוון הסגנונות העשיר של ענף ספורט הריקוד: רחפו על הבמה בסגנון הקלאסי כמו הואלס והטנגו והלהיבו את הקהל בסגנון הלטיני לצלילי הצ׳ה צ'ה, הסמבה והריקוד הספורטיבי המודרני לצלילי להיטים עכשוויים. רקדני גרציה מופיעים בין היתר בפסטיבלים, תוכניות טלוויזיה, והצגות. מלבד ילדים ונוער בבית הספר ״גרציה״ רוקדים להנאתם גם מבוגרים עד גיל 75 וביניהם אלופי ישראל בקטגוריה 35+ אליק ורעיה גורשטיין.

just dance צילום: odrey

ענף ספורט הריקוד בנוסף לתרומתו לבריאות הפיזית והמנטלית, מפתח איכויות רבות כמו שאיפה למצוינות, ביטחון עצמי, משמעת עצמית, התמדה, שיפור קשב וריכוז, קואורדינציה וכבוד הדדי. הרקדנים לומדים שפה אוניברסלית-שפת הגוף, עובדים על יציבה בריאה, גמישות ומאמצים אורח חיים בריא וספורטיבי. נציין שאך בחודש שעבר חזרו מתחרות בינלאומית בפולין וייצגו את ישראל בכבוד רב שיין רוזנברג ומיכל יעקובשוילי אשר זכו במדליית כסף בקטגוריית גילאי 14-15 שנים בסגנון הלטיני, והרקדנים פרייברג מקס ואמסלם לאה אשר זכו במדליית כסף בקטגוריה לגילאי10-11 שנים. בית הספר לספורט הריקוד ״גרציה״ פועל בעיר אשדוד 27 שנים ומנוהל עי״ גלינה שוסטין, לצד צוות מאמנים וכוראוגרפים מיומנים ביותר- אלינה שוסטין ואיוון מויסייב.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר