לירן טל צילום: גיל חתוכה

לירן טל ממשיך לעוף על החיים

פורסם בתאריך: 14.5.19 10:30

     

לירן טל ממושב ינון כיום אחד הזמרים העסוקים בתעשיית המוסיקה, מופיע ללא הפסקה ברחבי הארץ בבמות גדולות, אירועים וועדי עובדים, וזוכה לאהבה גדולה מהקהל בשטח, שחרר לאחרונה להיט קצבי, סוחף וממכר "עפים על החיים" למילים של הפזמונאית ארלט ספדיה, לחן של אליהו בר ועיבוד של מוטי סימון. השיר הפך ללהיט בכל רחבי הארץ. הוא הושמע במרבית תחנות הרדיו הגדולות, ואף החל להיות מבוקש בהופעות על ידי הקהל הגדול של לירן.

קישור ל "עפים על החיים": http://www.linktone.co.il/linktone/100000182?tk=uCC4gTv_VCAvl_FtKhhyxYhuX6YPFkuF5goQqWiRct4,

טל החל את קריירת השירה עוד בצעירותו, ונחשב להבטחה בזמר הים תיכוני, בזכות יכולותיו הווקאליות הגבוהות וצבע קולו הייחודי. בשנת 2004 הוציא את אלבומו הראשון "ילד פרא" שהלהיט הגדול ממנו הוא הדואט עם ישי לוי "אהבה זמנית", האלבום גם כלל גרסת כיסוי לשירם של אריק איינשטיין ושלום חנוך "איך זה את".

לירן טל צילום: גיל חתוכה

לאחר מכן בשנת 2006 הוציא את האלבום השני "את ביתי" עם שירים שכתבו לו עוזי חיטמן ואהוד מנור ז"ל, כשהלהיט הגדול ממנו היה "הטעם לחיים ", מה שהוביל לשיתוף פעולה עם נורית הירש, שהתאהבה בקולו והזמינה אותי להצטרף אליה להופעות בהיכלי תרבות. מיד לאחר מכן כבר בשנת 2007 הוציא את אלבומו השלישי "אין סוף לאהבה", שהוליד שיתופי פעולה עם חיים משה,

בשנת 2011 שיתף פעולה עם ארקדי דוכין והוציא את השירים "לעולם לא תצעדי לבד" ו "אהבת אמת" שזכו לפרגון רב בתחנות הרדיו. במקביל השתתף בפרויקט "שני צדדים למטבע" שם שר את השיר "אהבנו" של אביב גפן וביצע חידוש לשיר "האיש ההוא" של שלמה ארצי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר