רון בן ישי צילום: יח"צ

היום: הרצאה מרתקת על המצב הביטחוני והמדיני 

רון בן ישי, הפרשן והעיתונאי חתן פרס ישראל מגיע להרצאה במרכז קהילתי 'חרצית'. מתי ? היום, 26.3, בשעה 19:30

פורסם בתאריך: 26.3.19 15:54

     

רון בן ישי נחשב כיום לאחד מהכתבים והפרשנים המוכרים בארץ. עברו המפואר כעיתונאי הקנה לו את מעמדו ככתב ופרשן מוערך בארץ, וכיום הוא מתפקד ככתב ופרשן בכיר ב״ידיעות אחרונות״ ובערוץ 1, וכמרצה לתקשורת ועיתונות באוניברסיטת תל אביב. עברו הצבעוני של רון בן ישי בצה״ל כסגן אלוף במילואים, יחד עם קשת התפקידים הרחבה שביצע הן בצבא והן מחוצה לו בעולם התקשורת, הקנו לו את מעמדו הייחודי כעיתונאי, המסוגל לבחון ולהציג אירועים וסוגיות הן מנקודת מבט תקשורתית והן מנקוד מבט צבאית. עובדה זו מקנה לו את מעמדו כמרצה ייחודי במינו, המשלב בהרצאותיו מניסיונו האישי ככתב לענייני ביטחון, אקטואליה וצבא בארץ, כיועץ לענייני המזרח התיכון, וכשליח ״ידיעות אחרונות״ בוושינגטון.

היום הוא מגיע למרכז קהילתי 'חרצית' להרצאה מרתקת ואקטואלית ביותר  בה  יציג תמונת מצב ביטחונית ומדינית מעודכנת הצפויה לרתק את קהל שומעיו אודות התפתחויות במזרח התיכון, על מהפכת התקשורת ועבודת העיתונאי ושילובו באמצעי המדיה החדשה (לוויינים , אינטרנט), על שידור חי – המשמעות  בהעברת המידע בזמן אמת לצופים והמאזינים, על היחסים שבין מערכת הביטחון והממשלה עם העיתונות, על השפעת המדיה על תהליכים מדיניים וצבאיים , קונפליקטים בעולם השלישי וסיפורים מרתקים מחוויות אישיות הקשורות בסיקור אירועים בעולם. ההרצאות של בן ישי מעוגנות בניסיון אישי מהשדה העיתונאי והצבאי כאחד, ובנוסף ברקע עיוני ותיאורטי שצבר במסגרת לימודיו האקדמאיים בחוג לכלכלה וגיאוגרפיה.

יום שלישי, 26.3.19 בשעה 19:30, ההרצאה  במסגרת המיזם 'התושב במרכז הקהילתי'-אירועי פנאי במחיר השווה לכל נפש : ב-20  ₪ בלבד. מרכז קהילתי 'חרצית'(רובע ח'), שד' הפרחים 18 , אשדוד. למידע והזמנות:08-8542830

 

 

 

 

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר